آزمون: پس از توهین به کشورم برای بازی برگشت با بحرین روزشماری می کردم، قول داده بودم اشک شان را در بیاورم

به گزارش بی نهایت اس ام اس، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان با یادآوری توهین بحرینی ها به سرود ایران در بازی رفت، گفت که برای بازی برگشت روزشماری می نموده است.

آزمون: پس از توهین به کشورم برای بازی برگشت با بحرین روزشماری می کردم، قول داده بودم اشک شان را در بیاورم

به گزارش خبرنگاران، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که با دو گل در پیروزی 3 بر صفر ایران مقابل بحرین نقش پررنگی داشت درباره این پیروزی گفت: تبریک می گویم و این برد برای مردم کشورم است. به خودم قول داده بودم تمام توانم را برای این بازی بگذارم. کسی را که به کشورم توهین کند، فراموش نمی کنم و بعد از بازی رفت روزشماری می کردم که به این بازی برسیم. در همین زمین بود که هنگام سرود به ما توهین کردند و همان جا به خودم قول دادم اشک شان را در بیاورم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که پس از بازی با برنامه فوتبال برتر گفت وگو می کرد در پاسخ به این پرسش که بحرینی ها در بازی رفت هنگام پخش سرود ایران می خندیدند، گفت: من هم امروز به آنها می خندیدم. بعد از بازی امشب روبه روی آنها ایستادم و خندیدم. بازیکنان بحرین می پرسیدند چرا می خندی؟، و من هم گفتم که دوست دارم!

وی همچنین در خصوص گلزنی اش با پیراهن شماره 20 تیم ملی و این که زمانی هم محمد نصرتی با همین پیراهن به بحرین گل زده بود، اعلام کرد: محمد نصرتی عظیم ماست و از بازیکنان خوش اخلاق تیم ملی ما بود، امیدوارم که پیروز باشد. واقعاً به این تیم ملی افتخار می کنم. خیلی کیف می کنم که کنار این بچه ها هستم، تیم بسیار بانظمی هستیم و امیدوارم این فرایند ادامه داشته باشد.

آزمون درباره دو پاس گلی که از مهدی طارمی دریافت کرد، گفت: مهدی طارمی یکی از بااستعدادهای آسیاست و می تواند در تیم های عظیم تر بازی کند. خدا را شکر ما همدیگر را می شناسیم و می دانیم که چگونه همدیگر را پیدا کنیم و خیلی خوب کنار هم بازی می کنیم. افتخار می کنم که کنار طارمی بازی می کنم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین راجع به ملاقات سرانجامی ایران مقابل عراق که باید در زمینی بی کیفیت برگزار گردد، گفت: مسئله ای نیست و برای ما و عراق زمین چمن همان چمن است، بهانه ای نیست. ما در بازی قبلی مقابل بحرین بهانه آوردیم که هوا گرم است و نتیجه خوبی نگرفتیم و این بار هیچ بهانه ای نیست. اینجا خیلی شاداب و منظم کنار هم تمرین می کنیم تا پیروز شویم.

وی در خصوص تعویض سامان قدوس که فرایند بازی را تغییر داد، گفت: تعویض ها فوق العاده بود، چون خودم یکی از عظیم ترهای تیم هستم کنار مهدی (طارمی) و احسان (حاج صفی) بین دو نیمه صحبت کردیم و به خودمان قول دادیم که پیروز شویم، گفتیم حتی اگر 60 درصد خودمان باشیم، پیروز خواهیم شد و خوشبختانه این رخ داد.

آزمون همچنین در سرانجام گفت: وظیفه ماست که در ورزش از پرچم مان دفاع کنیم. ما نباید با سیاست کاری داشته باشیم و اگر فوتبال خودمان را بازی کنیم، همواره پیروز می شویم.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1059

به "آزمون: پس از توهین به کشورم برای بازی برگشت با بحرین روزشماری می کردم، قول داده بودم اشک شان را در بیاورم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون: پس از توهین به کشورم برای بازی برگشت با بحرین روزشماری می کردم، قول داده بودم اشک شان را در بیاورم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید