آمریکا تعلیق پرواز به چین را تمدید کرد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، ایرلاین های آمریکایی تعلیق پرواز هواپیماهای خود به مبدا و مقصد چین را تا اواخر ماه آوریل امسال میلادی تمدید کردند.

آمریکا تعلیق پرواز به چین را تمدید کرد

با سفر به چین در بهار سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش ایسنا، شرکتهای هواپیمایی فعال در ایالات متحده آمریکا با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که شرایط تعلیق پروازهای خود به مبدا و مقصد چین را تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا اواخر ماه آوریل امسال میلادی افزایش داده و تمدید خواهند کرد.

ماه گذشته هم زمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در چین، بسیاری از ایرلاین های مختلف در سراسر دنیا تصمیم گرفتند که تا اطلاع ثانوی پروازهای خود به چین و بعضی دیگر از مناطق پرخطر شرق آسیا را لغو نمایند.

ویروس کرونا بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده در رویترز، تا به امروز جان بالغ بر 1310 نفر را در چین گرفته و بیش از 40 هزار نفر را در کشورهای مختلف مبتلا نموده است.

همزمان با شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا در چین و بسیاری دیگر از نقاط دنیا، سازمان بهداشت دنیای نیز با اعلام شرایط اضطراری در دنیا از تمامی کشورها درخواست کرد که به مقابله با شیوع و انتشار بیشتر این ویروس بپردازند و از شهروندان خود بخواهند که از هر گونه سفر غیرضروری به مناطق مختلف بخصوص شرق آسیا و چین خودداری نمایند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 67

به "آمریکا تعلیق پرواز به چین را تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا تعلیق پرواز به چین را تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید