احتمال لغو بازی تراکتور باسایپا در تبریز

به گزارش بی نهایت اس ام اس، محتمل است همچون سال گذشته که یک روز فوتبال تبریز به خاطر بارش برف لغو شد، بازی فردای تراکتور و سایپا نیز تعویق گردد.

احتمال لغو بازی تراکتور باسایپا در تبریز

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت تبلیغاتی از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش 3، بارش برف سنگین در روزهای گذشته، استان آذربایجان شرقی را تحت تاثیر قرار داده و امکان دارد منجر به تعویق بازی تراکتور - سایپا نیز بگردد. در شرایطی که قرار است از ساعت 16:30 نشست خبری سرمربی تیم نارنجی پوش در سالن کنفرانس خبری باشگاه تراکتور برگزار گردد اما حتی ممکن است بارش سنگین برف که از دقایقی قبل شروع شده، به تاخیر در پرواز سایپایی ها نیز بیانجامد.

این در حالی است که در سال های اخیر هوای برفی، بارها منجر به لغو مسابقات فوتبال در تبریز شد. از جمله ملاقات تراکتور - پاس و همچنین تقابل تیم سرخپوش تبریزی با سپیدرود رشت. سال گذشته نیز یک روز تمام بازی های استانی و ملاقات محبت آمیز ماشین سازی - شهرداری هم لغو شده بود.

باشگاه تراکتور که از شب گذشته بلیت فروشی را شروع نموده، هرگونه لغو بازی را تکذیب می نماید . باتوجه به این که نقشه های هواشناسی، تداوم بارش، کاهش دما و یخبندان را برای روز آدینه نیز پیش بینی نموده اند، باید دید که مسئولان برگزاری بازی چه تصمیمی خواهند گرفت.

نکته مهم این که ورزشگاه یادگار امام در قسمت کوهستانی تبریز واقع شده و طبیعتاً انجام بازی و دسترسی به ورزشگاه برای طرفداران بسیار سخت خواهد بود.

همچنین بارش برف باعث شد تا باشگاه تراکتور محل نشست خبری را تغییر دهد و در هتل کایا برگزار کند که همین موضوع نشان از شرایط آب و هوای تبریز دارد.

اشاره به این نکته لازم است که تصمیم گیرنده نهایی درباره برگزاری این ملاقات برعهده داور و ناظربازی در روز مسابقه است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 121

به "احتمال لغو بازی تراکتور باسایپا در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال لغو بازی تراکتور باسایپا در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید