اعضای کنگره آمریکا درصورت همدستی باشورشیان تحت پیگرد قرارمی گیرند

به گزارش بی نهایت اس ام اس، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، نانسی پلوسی روز آدینه در یک کنفرانس خبری در پاسخ به این پرسش که آیا علیه قانونگذارانی که یک روز پیش از حمله طرفداران ترامپ به کنگره تورهای بازدید از این محل را ترتیب داده بودند، اقدامی صورت می گیرد یا خیر، گفت: در واقع اگر ثابت گردد که اعضای کنگره در این شورش و فتنه همدست بوده اند، اگر آنها به ارتکاب به این جرائم یاری نموده و یا به آن تشویق نموده باشند، اقداماتی فراتر از کنگره انجام شده و این افراد تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

اعضای کنگره آمریکا درصورت همدستی باشورشیان تحت پیگرد قرارمی گیرند

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

لازم به ذکر است که میکی شریل عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا جمهوری خواستار را به تحریک و تشویق طرفداران ترامپ متهم نموده و می گوید که وی یک روز پیش از یورش شورشیان به کنگره (پنجم ژانویه) همکاران خود را در حال راهنمایی گروه هایی تحت عنوان تورهای اکتشافی در کنگره دیده است.

در پی اظهارات این نماینده کنگره، بیش از 30 تن از اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از مقامات این مجلس و مجلس سنا و رئیس پلیس کنگره خواستند تا اطلاعاتی در این باره ارائه نمایند.

لازم به ذکر است که نانسی پلوسی یک فرمانده نظامی بازنشسته به نام راسل هونور را برای راهنمایی تیم بازنگری امنیتی خشونت های ششم ژانویه در کنگره معین نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 828

به "اعضای کنگره آمریکا درصورت همدستی باشورشیان تحت پیگرد قرارمی گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای کنگره آمریکا درصورت همدستی باشورشیان تحت پیگرد قرارمی گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید