با وجود موافقت سایر رهبران، رهبر حزب محافظه کار، با اجباری شدن واکسیناسیون مخالف است

به گزارش بی نهایت اس ام اس، به گزارش خبرنگاران و به نقل از The Star، پس از آغاز مجدد جلسات مجلس کانادا از 22 نوامبر، هیچ یک از افرادی که به طور کامل در برابر کووید19 واکسینه نشده باشند، اجازه ورود به مجلس عوام را نخواهند داشت. این افراد شامل اعضای مجلس، کارکنان آنها، کارمندان دفاتر سیاسی، کارمندان ادارات، روزنامه نگاران، بازدیدکنندگان مجلسی، پیمانکاران و مشاوران است.

با وجود موافقت سایر رهبران، رهبر حزب محافظه کار، با اجباری شدن واکسیناسیون مخالف است

تمامی رهبران احزاب کانادا، به جز آقای ارین اوتول، از واکسیناسیون اجباری حمایت نموده، و اعلام کردند که تمام نمایندگان آنها دو دوز واکسن موردتأیید سازمان بهداشت کانادا را دریافت نموده اند. اما آقای اوتول، رهبر حزب محافظه کار، با اجباری شدن واکسیناسیون مخالف است، و می گوید باید به تصمیمات شخصی افراد احترام گذاشت. با اینکه خود آقای اوتول دو دوز واکسن را دریافت نموده، اعلام ننموده است که چند نفر از نمایندگانش واکسینه شده اند.

بر اساس آخرین آمار به دست آمده از Canadian Press، 79 نفر از 119 نماینده حزب محافظه کار تأیید کردند که کاملاً واکسینه شده اند. از 40 مورد دیگر، 2 نفر از بیان شرایط خود امتناع نموده، و 38 نفر دیگر پاسخی نداده اند.

محوطه مجلس کانادا که شامل تمام ساختمان های موجود در Parliament Hill، از جمله سالن مجلس عوام، دفاتر نمایندگان مجلس، و اتاق های کمیته مجلس می باشد، برای عموم مردم بسته خواهد ماند.

در مجلس عوام، تنها معافیت از واکسیناسیون مشمول افرادی است که معافیت پزشکی دارند؛ آنها با ارائه نتیجه منفی آنتی ژن کووید19، مجاز به ورود به این محوطه خواهند بود.

خبرنگاران، مرجع اخبار روز سراسر

منبع: خبرکانادا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1251

به "با وجود موافقت سایر رهبران، رهبر حزب محافظه کار، با اجباری شدن واکسیناسیون مخالف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با وجود موافقت سایر رهبران، رهبر حزب محافظه کار، با اجباری شدن واکسیناسیون مخالف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید