ببینید، تصاویری آزاردهنده از اجساد کرونایی در نیویورک

به گزارش بی نهایت اس ام اس، تصاویری از بیمارستان نیویورک منتشر شده که نشان می دهد اجساد قربانیان ویروس کرونا را در کیسه های مخصوص در راهروهای این بیمارستان رها نموده اند.

ببینید، تصاویری آزاردهنده از اجساد کرونایی در نیویورک

به گزارش خبرنگاران، به نقل از دیلی میرور این تصاویر آزاردهنده نشان می دهد تعداد زیادی از اجساد جان باختگان ویروس کرونا در کیسه های نارنجی رنگ در راهروهای بیمارستان وایکاف پشت سر هم قرار گرفته و رها شده است.

این وبسایت انگلیسی نوشت: در سراسر شهرنیویورک بیمارستان ها از مبتلایان ویروس کرونا لبریز شده و مجبور هستند از هر فضای موجودی در این مراکز درمانی استفاده نمایند.

بر این اساس، تصاویر دیگر اعضای کادر درمانی بیمارستان وایکاف را نشان می دهد که مشغول قرار دادن کیسه های اجساد قربانیان کرونا در کامیون های یخچال دار هستند؛ کامیون هایی که فعلاً به عنوان سردخانه های موقت استفاده می شوند.

به نوشته دیلی میرور، با پر شدن ظرفیت سردخانه های نیویورک، اکنون این کامیون ها به وفور در سراسر این شهر دیده می شوند.

ایالت نیویورک در آمریکا که به گفته رئیس جمهور این کشور، شرایط فاجعه زده ای دارد، از جمله مناطقی است که بیشترین آسیب را از شیوع ویروس کووید19 دیده و تا کنون علاوه بر 122 هزار مبتلا، 4159 مورد فوتی نیز ثبت نموده است.

پیشتر دکتر دبرا برکس هماهنگ نماینده کارگروه کروناویروس کاخ سفید گفته بود ویروس کرونا می تواند 100 هزار تا 240 هزار قربانی روی دست دولت آمریکا بگذارد.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 331

به "ببینید، تصاویری آزاردهنده از اجساد کرونایی در نیویورک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید، تصاویری آزاردهنده از اجساد کرونایی در نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید