برگزاری آزمون جبرانی نیروهای مشمول قانون مشخص تکلیف آموزش و پرورش، اعلام نتایج 28 اسفند

به گزارش بی نهایت اس ام اس، سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان از برگزاری آزمون جبرانی جامع پایانی ویژه نیروهای مشمول قانون مشخص تکلیف وزارت آموزش و پرورش از سنوات قبل اطلاع داد و گفت: نتایج آزمون تا 28 اسفندماه به وسیله سامانه مروارید اعلام می گردد.

برگزاری آزمون جبرانی نیروهای مشمول قانون مشخص تکلیف آموزش و پرورش، اعلام نتایج 28 اسفند

به گزارش خبرنگاران، ایوب ابراهیمی با بیان اینکه برگزاری آزمون جبرانی جامع پایانی ویژه نیروهای مشمول قانون مشخص تکلیف وزارت آموزش و پرورش از سنوات قبل، گفت: این آزمون در روز سه شنبه 1400/12/24 با حضور 670 شرکت نماینده به مدت 60 دقیقه از ساعت 10:00 الی 11 صبح به صورت آنلاین برگزار گردید.

این مقام مسئول با بیان اینکه سوالات آزمون در 23 رشته مختلف در قالب دفترچه های مجزا، شامل 40 سوال چهارگزینه ­ای و سوال های عملکردی سناریو محور طراحی شده بود، توضیح داد: همه مشمولان شرکت نماینده در آزمون­ های جامع سنوات گذشته که پیروز به کسب حد نصاب نمره لازم برای دریافت گواهی صلاحیت حرفه ای معلمی نشده بودند، به منظور تبدیل شرایط و استخدام در وزارت آموزش و پرورش به عنوان آزمون جبرانی در آزمون برگزار گردیده امروز شرکت کردند.

وی از راهبری و حمایت حسین خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان و مساعی همکاران مرکز سنجش، معاونت آموزش، معاونت فرهنگی، معاونت طرح و برنامه و توسعه، مرکز حراست، مرکز هوشمندسازی، حوزه ریاست، روابط عمومی، دفتر نظارت و ارزیابی و همکاران تلاشگر استان ها جهت هرچه بهتر برگزار گردیدن این آزمون تقدیر و تشکرکرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، ابراهیمی، توضیح داد: نتایج آزمون تا 28 اسفند 1400 به وسیله سامانه مروارید اعلام خواهد شد و شرکت نمایندگان در آزمون می ­توانند در زمان اعلام شده با ورود به این سامانه نتایج آزمون را دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1428

به "برگزاری آزمون جبرانی نیروهای مشمول قانون مشخص تکلیف آموزش و پرورش، اعلام نتایج 28 اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آزمون جبرانی نیروهای مشمول قانون مشخص تکلیف آموزش و پرورش، اعلام نتایج 28 اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید