بضاعت تراکتور در همین حد است

به گزارش بی نهایت اس ام اس، به گزارش خبرنگاران، عباس چمنیان عصر امروز پس از شکست تراکتور برابر پرسپولیس در نشست خبری بعداز بازی به خبرنگاران گفت: بی دقتی و نداشتن تمرکز و عجله کردن باعث شد امروز نتوانیم گل بزنیم.

بضاعت تراکتور در همین حد است

وی با بیان اینکه در بازی های خانگی دچار مشکل هستیم که باید حل گردد، گفت: گفته بودیم که امروز روزی است که اگر اشتباه کنیم و مسئولیت مان را انجام ندهیم، دچار مشکل می شویم. روی یارگیری تأکید نموده بودیم و بازیکنان ما روی تک تک بازیکنان پرسپولیس در ضربات ایستگاهی مسئولیت داشتند، اما یک لحظه از سیدجلال حسینی غفلت کردیم و گل خوردیم.

چمنیان اضافه نمود: از تمام طرفداران تراکتور بابت نتیجه امروز صمیمانه عذرخواهی می کنم.

وی با تاکید بر اینکه تا قبل از گل پرسپولیس فرایند بازی بد نبود، گفت: عدم دقت باعث شد که نتوانیم گل تساوی را بزنیم. تیم تراکتور نوسان زیادی دارد و در آینده با ترمیم این مسائل برطرف می گردد.

چمنیان با اشاره به اینکه بازهم از طرفداران معذرت می خواهم که در بازی امروز شکست خوردیم، ادامه داد: دژاگه را نیز روی نیمکت داشتیم اما مصدوم بود. بازیکنان ما تمرکز کافی را ندارند و با حضور بازیکنان با کیفیت این مشکل حل می گردد.

مربی تیم تراکتور در مورد حضور نیافتن مسعود شجاعی در نشست های خبری قبل و بعداز بازی نیز گفت: شجاعی به دلیل نداشتن کارت مربی گری نمی تواند در کنفرانس حضور پیدا کند. من به نمایندگی از او حضور دارم.

وی اضافه نمود: مسعود شجاعی از هفته پنجم تیمش را تحویل گرفت و همه می دانند که این کار سختی است و زمان زیادی برای جایگزینی کادر قبلی احتیاج داشت.

چمنیان در مورد حمزاوی مهاجم تراکتور نیز گفت: در دو بازی اخیر به او بازی دادیم ولی نتوانست از پس این کار برآید. چند بازی از او استفاده نکردیم و به جز محمد عباس زاده بقیه مهاجمان تراکتور عملکرد خوبی از خود نشان نداده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 857

به "بضاعت تراکتور در همین حد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بضاعت تراکتور در همین حد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید