توسعه همکاری ها برای افزایش اشتغال مهارت آموختگان سازمان فنی و حرفه ای

به گزارش بی نهایت اس ام اس، یک تفاهم نامه همکاری میان آزمون استخدام بخش خصوصی و سازمان فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری منعقد شد.

توسعه همکاری ها برای افزایش اشتغال مهارت آموختگان سازمان فنی و حرفه ای

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران،بعد از استان های آذربایجان غربی و همدان در سال 99 استان چهارمحال و بختیاری به جمع همکاران راهبردی آزمون استخدام بخش خصوصی پیوست.

هدف از آن توسعه همکاری ها برای افزایش اشتغال مهارت آموختگان سازمان فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری در شرکت های دانش بنیان و خلاق، صنعتی و فناور و همچنین توسعه آموزش های تقاضا محور برای رفع خلاهای آموزش و بالا بردن کیفیت آن است.

این اقدام در سالی که به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی مزین شده گامی برای رونق فعالیت کسب و کارها با تامین نیروی انسانی از یک سو و ایجاد فرصت شغلی برابر برای افراد ماهر و توانمند از سوی دیگر است.

تا کنون چهار دوره از آزمون استخدام بخش خصوصی برگزار شده است و کارجویان از طریق این آزمون به شرکت های دانش بنیان، تجاری و صنعتی برای کار دعوت شده اند. آزمون استخدام بخش خصوصی افراد را بر اساس مهارت و توانمندی مورد ارزیابی قرار می دهد نه مدرک تحصیلی و کمکی برای رفع دغدغه اشتغال افراد جامعه است.

همچنین پنجمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی در سال جاری برگزار می شود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.inre.ir مراجعه کنند.

/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1107

به "توسعه همکاری ها برای افزایش اشتغال مهارت آموختگان سازمان فنی و حرفه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه همکاری ها برای افزایش اشتغال مهارت آموختگان سازمان فنی و حرفه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید