حضور ارتش در کنار مدافعان سلامت برای مبارزه با کرونا، جاودانه خواهد ماند

به گزارش بی نهایت اس ام اس، وزیر بهداشت گفت: عظیمواری عظیم مردان ارتش جمهوری اسلامی در کنار مدافعان سلامت برای مبارزه با کرونا، برگ زرین دیگری از کوشش های بی بدیل آن مجموعه در دفتر ایام این سرزمین بود که همیشه در یادها جاودانه خواهد ماند.

حضور ارتش در کنار مدافعان سلامت برای مبارزه با کرونا، جاودانه خواهد ماند

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، سعید نمکی طی پیغامی روز 29 فروردین و روز ارتش را به فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن این پیغام به این توضیح است:

برادر عظیموار امیر سرلشکر موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

روز ارتش را که نمادی از احترام به دلیران و ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی است به جنابعالی و کلیه ارتشیان سرافراز تبریک عرض می کنم و به روح بلند و آسمانی همه شهدای ارتش بخصوص خبرنگارانن که در عرصه دفاع مقدس و دیگر میدان های جهاد و شهادت جان فشانی کردند درود می فرستم.

عظیمواری حضرت عالی و عظیم مردان مجموعه ارتش جمهوری اسلامی، بخصوص نیروی زمینی ارتش در کنار مدافعان سلامت برای مبارزه با کرونا برگ زرین دیگری از کوشش های بی بدیل آن مجموعه در دفتر ایام این سرزمین بود که همیشه در یادها جاودانه خواهد ماند.

توفیق و عزت جنابعالی و کلیه جان برکفان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مرزهای جغرافیا و اخلاق سرزمینمان را از خداوند عظیم مسئلت دارم.

4145

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 359

به "حضور ارتش در کنار مدافعان سلامت برای مبارزه با کرونا، جاودانه خواهد ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور ارتش در کنار مدافعان سلامت برای مبارزه با کرونا، جاودانه خواهد ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید