خبرنگاران شروع طرح سنجش سلامت از 21 تیر در خوزستان

به گزارش بی نهایت اس ام اس، اهواز - خبرنگاران - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طرح سنجش سلامت نوآموزان اول ابتدایی از 21 تیر در خوزستان شروع می گردد.

خبرنگاران شروع طرح سنجش سلامت از 21 تیر در خوزستان

به گزارش خبرنگاران کوروش مودت روز دوشنبه در نشست هماهنگی طرح سنجش سلامت در خوزستان در محل اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان بیان نمود: برای اجرای طرح سنجش سلامت سال جاری در استان 70 پایگاه در نظر گرفته شده است .

وی با اشاره به اینکه طرح سنجش سلامت با رعایت پروتکلهای بهداشتی انجام خواهد شد اضافه نمود: مثل سال های گذشته از ساعت هشت صبح تا 12 ظهر پایگاه های سنجش سلامت فعال هستند.در سال های گذشته هر پایگاه روزانه 40 نوآموز پذیرش داشت که سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا 20 نوآموز پذیرش خواهد شد.

مودت ادامه داد: طرح سنجش سلامت باید از اول مرداد آغاز می شد اما سال جاری به دلیل اینکه مدارس از 15 شهریور بازگشایی خواهند شد طرح سنجش سلامت دانش آموزان از 21 تیر و زودتر آغاز می گردد واز 15 تیر نوبت دهی آغاز می گردد.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان نیز در این نشست بیان نمود: از روز چهارشنبه هفته جاری در تمامی مدارس ابتدایی استان سامانه سنجش سلامت فعال خواهد شد و متقاضیان از 15 تیر امکان نوبت گیری دارند.

علی ممبینی گفت: از21تیر طرح سنجش سلامت در تمام استان آغاز می گردد و 74 هزار نوآموز پایه اول ابتدایی در این طرح شرکت می نمایند.

وی اضافه نمود: از مهر سال جاری نیز سنجش سلامت نوآموزان دوره پیش دبستانی آغاز میگردد؛ در مرداد و شهریور سنجش نوآموزان پیش دبستانی انجام نمی گردد و در مهر و آبان نوآموزان پیش دبستانی سنجش سلامت خواهند شد.

وی گفت: از خانواده ها تقاضا داریم که با رعایت پروتکل بهداشتی برای سنجش سلامت فرزندان خود به مراکز اعلام شده مراجعه نمایند.

ممبینی ادامه داد: مردم این اطمینان را داشته باشند که آموزش و پرورش در انجام این طرح بهداشت لازم را رعایت می نماید تا مسئله ای در بخش بهداشت ایجاد نگردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 472

به "خبرنگاران شروع طرح سنجش سلامت از 21 تیر در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شروع طرح سنجش سلامت از 21 تیر در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید