خبرنگاران جهش فراوری با همکاری و تعامل مسوولان و مردم محقق می گردد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، زاهدان- خبرنگاران- امام آدینه مسجد النبی(ص)اهل سنت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تحقق شعار سال جهش تولیداز سوی رهبر معظم انقلاب تنها با همکاری، تعامل و همدلی بین مردم و مسوولان محقق می گردد.

خبرنگاران جهش فراوری با همکاری و تعامل مسوولان و مردم محقق می گردد

مولوی عبدالسلام ملازاده روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب همیشه پس از تحویل سال، شعاری را با توجه به شرایط کشور و اهمیت موضوعات کلان مطرح می فرمایند که نشانگر توجه ایشان به اقتصاد و رونق فراوری در کشور است.

وی اعلام کرد: حمایت دولت از سرمایه گذاران، بالا بردن کیفیت محصولات داخلی، خرید نکردن مردم از محصولات خارجی و توجه به نیروهای جوان کشور می تواند زمینه جهش در فراوری را فراهم کند.

امام آدینه مسجد النبی(ص)اهل سنت ایرانشهر با اشاره به اینکه ایران از نظر داشتن مواد خام در صندلی خوبی است، اعلام کرد: اگر این مواد خامی که ایران دارد را به زنجیره فراوری وصل کنیم شرایط فراوری کشور بهتر خواهد شد و می توانیم صندلی بهتری در فراوری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: سیستان و بلوچستان از جمله مناطق مستعد و دارای ذخایر معدنی، کشاورزی و صنعتی است که اگر مسوولان و بخش خصوصی توجه به این منابع نمایند ما یک بیکار نخواهیم داشت.

مولوی ملازاده گفت: وقتی شعار سال محقق می گردد که مسوولان در کنار مردم بویژه سرمایه گذاران باشند و از هر کوشش و کوششی برای رونق و جهش فراوری در عمل و نه در شعار دریغ ننمایند تا شاهد فراوری انواع محصولات کشاورزی، فراوریات کارخانه های مختلف و هرگونه محصول صنایع دستی، کارخانه ای و موادغذایی باشیم و در داخل و خارج کشور عرضه شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 293

به "خبرنگاران جهش فراوری با همکاری و تعامل مسوولان و مردم محقق می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جهش فراوری با همکاری و تعامل مسوولان و مردم محقق می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید