خبرنگاران داعش دنبال ساماندهی خود با سوء استفاده از وضع عراق است

به گزارش بی نهایت اس ام اس، بغداد- خبرنگاران- سخنگوی ستاد فرماندهی عملیات مشترک عراق از تلاش عناصر تروریستی داعش برای ساماندهی اوضاع خود با سوء استفاده از بحران اقتصادی و کرونا در این کشور خبر داد.

خبرنگاران داعش دنبال ساماندهی خود با سوء استفاده از وضع عراق است

به گزارش خبرنگاران، سرتیپ تحسین الخفاجی چهارشنبه شب در سخنانی گفت: عناصر گروه تروریستی داعش در برهه اخیر تلاش کرده اند که از وضع عراق به خاطر بحران های اقتصادی و شیوع کرونا سوء استفاده کنند؛ به این گمان که می توانند وضع خود را ساماندهی کرده و فعالیت های خود را احیا کنند.

وی اظهار کرد؛ عناصر گروه تروریستی داعش به برخی از خاستگاه حامی خود برای فعالیت خودشان متکی هستند اما نیروهای امنیتی به اطلاعات دقیقی درباره تحرکات این عناصر دست یافته اند و روی این اطلاعات در منطقه کرکوک و اطراف آن کار می کند.

سرتیپ الخفاجی افزود: شمار زیادی از مقرها و تونل های گروه تروریستی داعش تا به امروز منهدم و مقادیر زیادی سلاح و ادوات نظامی مصادره شده است.

با وجود عملیات مختلفی که نیروهای امنیتی عراق برای پاکسازی مناطق این کشور از وجود تروریست های داعش انجام می دهند، عناصر و هسته های پراکنده این گروه تروریستی هنوز در برخی مناطق استان های دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح الدین و الانبار فعال هستند.

عراق در سال 2017 میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه تروریستی داعش را گفت.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 679

به "خبرنگاران داعش دنبال ساماندهی خود با سوء استفاده از وضع عراق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران داعش دنبال ساماندهی خود با سوء استفاده از وضع عراق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید