خبرنگاران روسیه: کشورهای زیادی نگران فعالیت آزمایشگاه های بیولوژیکی آمریکا هستند

به گزارش بی نهایت اس ام اس، مسکو- خبرنگاران- نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین بیان کرد: بسیاری از کشورها نگران فعالیت آزمایشگاه های بیولوژیک آمریکا در منطقه هستند.

خبرنگاران روسیه: کشورهای زیادی نگران فعالیت آزمایشگاه های بیولوژیکی آمریکا هستند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

میخاییل اولیانوف روز آدینه در توییتی نوشت: چرا روسیه، چین و بسیاری کشورهای دیگر به شدت نگران حضور آزمایشگاه های بیولوژیکی آمریکا در منطقه ما هستند.

وی اضافه نمود: برای اینکه علاوه بر دلایل دیگر، همه این آزمایشگاه ها به پنتاگون تعلق دارند که سازمان خیریه به حساب نمی آید.

براساس اطلاعات رسانه های روسی، آزمایشگاه های بیولوژیکی آمریکا در بعضی جمهوری های شوروی سابق شامل گرجستان، اوکراین، قزاقستان و ارمنستان تاسیس شده و فعالیت می نمایند.

فعالیت آزمایشگاه بیولوژیکی ر.لوگار در حومه تفلیس پایتخت گرجستان نگرانی خاص روسها را برانگیخته است.

وزارت امور خارجه روسیه نیز به تازگی با انتشار بیانیه ای با اشاره به اینکه در خصوص فعالیت مرکز بیولوژیکی ر.لوگار آمریکا در گرجستان مسائل زیادی مطرح شده است خواهان بازرسی کارشناسان روس از بخش های مختلف این مرکز بیولوژیکی شد.

وزارت دفاع روسیه نیز در بیانیه ای اظهار داشت که پنتاگون آزمایشگاه های سلاح بیولوژیک را در کشور گرجستان و در مرزهای روسیه احداث نموده که این امر تهدیدی برای مسکو و پکن است.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 428

به "خبرنگاران روسیه: کشورهای زیادی نگران فعالیت آزمایشگاه های بیولوژیکی آمریکا هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روسیه: کشورهای زیادی نگران فعالیت آزمایشگاه های بیولوژیکی آمریکا هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید