خبرنگاران 150 خودروی گرفتار در برف و کولاک البرز رها سازی شدند

به گزارش بی نهایت اس ام اس، کرج - خبرنگاران - مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از رها سازی بیش از 150 خودروی گرفتار شده در برف و کولاک در جاده های این استان خبرداد.

خبرنگاران 150 خودروی گرفتار در برف و کولاک البرز رها سازی شدند

محمد باقر خلفی شامگاه آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: طی چند ساعت اخیر پنج خانواده در جاده کرج - چالوس در پایگاه کندوان، 40 نفر در اشتهارد و 17 نفر در پایگاه طالقان اسکان داده شدند.

وی افزود: امدادگران هلال احمر البرز با توجه به سرما ، برف و کولاک شدید اقدام به امدادرسانی به مسافران در راه مانده کردند.خلفی از مردم خواست با توجه به شرایط متغیر هوا در فصل زمستان از سفرهای غیر ضروری در محورهای کوهستانی مانند راستا کرج - چالوس خودداری نمایند.

وی افزود: پایگاه های امدادی استان البرز آماده هرگونه امدادرسانی در زمینه اسکان برای افراد گرفتار شده در برف و کولاک است.

وی گفت : تیم های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و یاری به آسیب دیدگان در پایگاه های کوهستانی استان البرز استقرار دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز یادآور شد که هموطنان می توانند درصورت احتیاج امدادی با سامانه 112 هلال احمر البرز تماس حاصل نمایند.

ساعتی پیش به دلیل بارش برف و کولاک سنگین جاده کرج - چالوس تا اطلاع بعدی بسته شد.

جاده کرج - چالوس 160 کیلومتر طول دارد که نیمی از آن در استان البرز قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 913

به "خبرنگاران 150 خودروی گرفتار در برف و کولاک البرز رها سازی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 150 خودروی گرفتار در برف و کولاک البرز رها سازی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید