خبرنگاران 155 استاندارد ملی در کردستان تدوین شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، سنندج- خبرنگاران- مدیرکل استاندارد کردستان گفت: 155 استاندارد ملی از سال 92 تا سال جاری در این استان تدوین شده است.

خبرنگاران 155 استاندارد ملی در کردستان تدوین شد

ژیلا یزدانی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: یکی از شاخص های توسعه در کشورهای توسعه یافته تعداد استانداردهای ملی تدوین شده در آن است لذا ما هم برای دستیابی به توسعه پایدار باید در راستای این مهم اقدامات زیادی انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه ادارات کل استاندارد هم در سطح کشور برای تدوین استاندارد ملی در حوزه های مختلف از همه توان و کوشش خود بهره می گیرند، افزود: در کردستان هم از سال 92 تا امسال 155 استاندارد ملی تدوین شده است.

مدیرکل استاندارد کردستان با بیان اینکه طی 9 ماهه امسال چهار استاندارد ملی در این استان تدوین شده است، افزود: همیشه برای همکاری با متخصصان و کارشناسان در حوزه های مختلف به منظور تدوین استاندارد اعلام آمادگی نموده ایم.

یزدانی یادآور شد: از ابتدای دولت یازدهم تا به امروز 11 هزار و 379 مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی، 2 هزار و 857 نمونه برداری از مراکز عرضه و9 هزار و 21 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل استاندارد استان در این بازه زمانی دو مورد مشارکت در فعالیت های استانداردسازی بین المللی داشته است، افزود: طی این هفت سال چهار هزار و 222 ساعت آموزش هم به کارشناسان استاندارد در استان ارائه شده است.

تعداد واحدهای تولیدی زیر پوشش استاندارد در استان کردستان طی امسال به 376واحد رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 849

به "خبرنگاران 155 استاندارد ملی در کردستان تدوین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 155 استاندارد ملی در کردستان تدوین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید