خبرنگاران 50 تن ذرت غیر قابل مصرف در اردبیل کشف شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، اردبیل - خبرنگاران - فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: ماموران پلیس امنیت مالی 50 تن ذرت غیرقابل مصرف در اردبیل کشف و ضبط کردند.

خبرنگاران 50 تن ذرت غیر قابل مصرف در اردبیل کشف شد

به گزارش خبرنگاران، سردار هوشنگ حسینی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اضافه نمود: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت های مجرمانه ناامن کنندگان اقتصاد کشور و بدنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر انتقال 50 تن ذرت غیرقابل استفاده و مصرف موضوع در دستور کار پلیس نهاده شد.

وی با اشاره به هماهنگی های قضایی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت مالی با انجام آنالیز های تخصصی و تشکیل تیم های عملیاتی و پوشش انتظامی در جاده اردبیل - نمین 2 دستگاه کامیون حامل ذرت را شناسایی و توقیف کردند.

وی بیان نمود: در بازرسی از کامیون های توقیفی 50 تن ذرت غیرقابل مصرف که به صورت غیرقانونی به خارج از استان حمل می شد، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اضافه نمود: کارشناسان ارزش ذرت کشف شده را 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کردند.

سردار حسینی ادامه داد: در این رابطه 2 نفر رانندگان کامیون دستگیر و با تشکیل پرونده ای برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شدند.

وی گفت: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می گردد و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت های مالی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی کشور دانست و اضافه نمود: برخورد با فرصت طلبان و سوء استفاده کنندگان و مفسدان مالی از اولویت های نیروی انتظامی است.

وی اظهار کرد: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد نموده و با قاچاق و احتکار اقلام مورد احتیاج مردم، قیمت ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می نماید.

وی با اشاره به برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان، سودجویان و محتکران از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک در مورد احتکار و قاچاق کالا را به وسیله سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 975

به "خبرنگاران 50 تن ذرت غیر قابل مصرف در اردبیل کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 50 تن ذرت غیر قابل مصرف در اردبیل کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید