خدمات بی وقفه پلیس در روزهای بحران کرونا

به گزارش بی نهایت اس ام اس، خبرنگاران/مازندران رئیس پلیس پیشگیری مازندران گفت: پلیس در تمامی شرایط پیشتاز در برقراری امنیت روحی و روانی مردم و ارائه خدمات بی وقفه در مبارزه با بحران ها و ناهنجاری اجتماعی است.

خدمات بی وقفه پلیس در روزهای بحران کرونا

ولی الله گنجیان مقدم عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این که پلیس همراه در خدمت برقراری نظم و امنیت جامعه است، اظهار کرد: پلیس علاوه بر وظیفه ذاتی خود در جهت پیشگیری، مهار و کنترل بیماری کرونا همکاری های لازم را با مسئولان بهداشتی و درمانی داشته است.

وی توضیح داد: با ورود این ویروس منحوس به کشور، ماموران کلانتری ها، پاسگاه ها و یگان امداد به طور شبانه روزی و بدون حتی کوچکترین وقفه ای در برقراری نظم و امنیت کوشش می نمایند تا خللی در امنیت و احساس امنیت که پایه و اساس همه نیازهای جامعه است، وارد نشود.

رئیس پلیس پیشگیری مازندران با بیان اینکه نیروی انتظامی در برخورد با سودجویان، فرصت طلبان و محتکران اقلام بهداشتی هیچ گونه اغماضی نخواهد کرد، گفت: در این مدت عوامل انتظامی در کلانتری های استان پیروز به کشف 53 هزار عدد ماسک، 4 هزار بطری مواد ضدعفونی نماینده و 300 هزار تیوب ژل بهداشتی شدند.

گنجیان مقدم با اشاره به کاهش 53 درصدی جرائم خشن در استان نسبت به مدت مشابه در ایام نوروز سال گذشته به شعار نوروزی پلیس در امسال اشاره نمود و اضافه نمود: پلیس معتقد است که امنیت و سلامت خواسته همه افراد جامعه است و پلیس با همکاری و مشارکت مردم و سایر نهادهای جامعه در این راستا کوشش نموده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اهمیت خود مراقبتی به وسیله کاهش تردد شهروندان در معابرعمومی، از خانواده ها و هم استانی های عزیز خواست: در روز طبیعت از هر گونه تجمع و حضور در پارک های جنگلی خودداری نمایند.

رئیس پلیس پیشگیری مازندران اظهار داشت: اجرای این طرح مستلزم مشارکت و همکاری همه آحاد جامعه و نیازمند یک حرکت و کار جهادی عظیم است که ما باید با همدلی و همکاری همه مردم است و مهمترین مسئولیت برای پیشگیری و غلبه بر ویروس کرونا در خانه ماندن است.

گنجیان مقدم درپایان با اعلام آمادگی کامل پلیس پیشگیری استان برای ماموریت روز 13 فروردین، به شهروندان توصیه کرد: هشدارها و توصیه های مسئولان بهداشتی را جدی بگیرند و با ماندن در خانه خود در قطع زنجیره انتقال کرونا سهیم شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 310

به "خدمات بی وقفه پلیس در روزهای بحران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات بی وقفه پلیس در روزهای بحران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید