دستگیری دزد در گشت زنی های انتظامی

به گزارش بی نهایت اس ام اس، رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران عظیم از دستگیری راننده متخلف در عملیات تعقیب و گریز و تیراندازی اطلاع داد.

دستگیری دزد در گشت زنی های انتظامی

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند بیان داشت: ساعت 1030 یکم خرداد ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده بزرگراه آزادگان - خلیج به یک دستگاه خودرو پراید دارای راننده مظنون شده که با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل تعیین می شود خودرو فاقد سابقه ولی پلاک متعلق به خودروی نیسان می باشد.

وی مطرح کرد: راننده خودروی پراید بلافاصله پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت و حرکات مخاطره آمیز به سمت بزرگراه آزادگان شمال متواری و با حرکات مخاطره آمیز باعث رعب و وحشت شهروندان و خودرو های عبوری می شود.

این مقام انتظامی توضیح داد: فلذا کارآگاهان با هماهنگی مرکز فرماندهی و استفاده از علائم هشدار دهنده نظیرآژیر، چراغ گردان و بلندگو به راننده خودرو مظنون دستور توقف و ایست داده که متاسفانه توجهی نداشته و با سرعت بسیار زیاد و خطر آفرین بزرگراه آزادگان شمال را ادامه جهت می دهد.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی ابراز داشت: افسراکیپ به منظور جلوگیری از خسارت های احتمالی و هشدار با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی در موقعیتی مناسب اقدام به شلیک تیر به سمت لاستیک عقب خودرو کرده که مورد اصابت قرار گرفته و پس از طی کردن مسافتی به دلیل نقص فنی متوقف می شود.

سرهنگ یوسفوند در خاتمه گفت: سریعا اعضای اکیپ متهم به اسم مراد را دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو یک جفت پلاک اصل با اصالت خودروی موصوف کشف و نهایتاً خودرو به پارکینگ منتقل و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره ششم پلیس آگاهی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1064

به "دستگیری دزد در گشت زنی های انتظامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری دزد در گشت زنی های انتظامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید