رئیس جمهور مکزیک: شیوع ویروس کرونا در آمریکا بدتر از مکزیک است

به گزارش بی نهایت اس ام اس، رئیس جمهور مکزیک بر این باور است که مسائل ایالات متحده به خاطر شیوع ویروس کرونا به مراتب بزرگتر از مسائل مکزیک است.

رئیس جمهور مکزیک: شیوع ویروس کرونا در آمریکا بدتر از مکزیک است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور رئیس جمهور مکزیک روز آدینه در اظهاراتی گفت: ایالات متحده مسائل بزرگتری به خاطر شیوع ویروس کرونا نسبت به مکزیک دارد.

بر اساس این گزارش، اظهارات رئیس جمهور مکزیک یک روز پس از آن است که وزارت خارجه آمریکا از شهروندانش خواسته است تا به خاطر نرخ بالای ابتلا به ویروس کرونا، به مکزیک سفر ننمایند.

وی در یک کنفرانس خبری اضافه کرد: ما مسائل بسیار کمتری در شیوع ویروس کرونا نسبت به مسائل آمریکا داریم، متاسفانه آنها با مسائل زیادی روبرو هستند. شرایط ما بهتر است.

ایالات متحده روز پنجشنبه توصیه های مربوط به سفر را که در ماه مارس اعمال شده بود و از شهروندانش خواسته بود تا از سفر به کلیه مقصدهای بین المللی به خاطر ویروس کرونا خودداری نمایند، لغو نموده است.

ولی توصیه های خود مربوط به خطر مسافرت به بعضی کشورها از جمله مکزیک را حفظ نموده است.

رئیس جمهور مکزیک همچنین از رسانه های خبری به خاطر تمرکز بیش از حد بر این کشور به خاطر در اختیار داشتن رتبه سوم مرگ و میر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا انتقاد نموده است، به جای آنکه مرگ و میر سرانه را مد نظر قرار دهند.

بر اساس جمعیت، مرگ و میر سرانه در مکزیک در رتبه 13 جهانی واقع شده است. در مکزیک از هر 100 هزار نفر 40 نفر جان خود را بر اثر ویروس کرونا از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 541

به "رئیس جمهور مکزیک: شیوع ویروس کرونا در آمریکا بدتر از مکزیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور مکزیک: شیوع ویروس کرونا در آمریکا بدتر از مکزیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید