روحانی آدینه خود را چگونه گذراند؟

به گزارش بی نهایت اس ام اس، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری جزئیات برنامه های امروز حسن روحانی را تشریح کرد.

روحانی آدینه خود را چگونه گذراند؟

به گزارش خبرنگاران، علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر به تشریح جزئیات برنامه های امروز (آدینه 19 اردیبهشت 1399) حسن روحانی رئیس جمهوری پرداخت و نوشت:

روحانی، امروز را نیز مطابق آدینه های پیشین، به پیگیری موضوعات به وسیله وزرا اختصاص داد؛ درباره قیمت خودرو با وزیر صمت گفت وگو کرد و با وزیر اقتصاد درباره سهام عدالت و بورس گفت و از وزیر بهداشت، اجرا و نظارت بر پروتکل ها و از معاون علمی خود، فراوری کیت های تست کرونا را جویا شد.

رییس جمهور در تماس با وزیر صمت، دستور رسیدگی فوری به موضوع قیمت خودرو را صادر کرد و افزایش قیمت کنونی را غیر قابل پذیرش و خلاف مصوبه ستاد مالی دولت دانست. روحانی، وزارت صمت را موظف به برخورد قاطع و سریع با تخلف در افزایش قیمت خودرو کرد.

روحانی از وزیر اقتصاد خواست هم تمهیداتی برای تسهیل عرضه سهام عدالت توسط شهروندان در بورس اندیشه شود و هم با همکاری کارگزاری ها، روشی در دسترس و قابل فهم برای هدایت شهروندان جهت نگهداری یا عرضه سهامشان، طراحی شود.

روحانی به وزیر اقتصاد دستور داد تا سازوکار بورس املاک و مستغلات تدوین شود و همچنین با همکاری معاونت مالی رییس جمهور و وزارت صمت، زمینه های لازم برای عرضه سهام شرکت های معدنی در بورس فراهم شود.

رییس جمهور در گفتگوی با دکتر نمکی با تقدیر از زحمات کادر درمانی کشور در کنترل موثر بیماری ابراز امیدواری کرد که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی هرچه زودتر شاهد افزایش مناطق سفید و بازفعالیت همه کسب و کارها و مراکز پر رفت و آمد و به ویژه بازگشایی اماکن مذهبی در این مناطق باشیم.

روحانی همچنین به معاون علمی و فناوری خود دستور داد تا تمام توان موجود برای فراوری حداکثری کیت های تشخیص کرونا برای تأمین احتیاج داخلی و صادرات، به کار گرفته شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 408

به "روحانی آدینه خود را چگونه گذراند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روحانی آدینه خود را چگونه گذراند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید