سناتور آمریکایی: تماس تلفنی ترامپ با مقام های جورجیا شایسته چیزی کمتر از تحقیقات کیفری نیست

به گزارش بی نهایت اس ام اس، یک سناتور آمریکایی به شدت از تماس تلفنی رئیس جمهور این کشور با مقام های ایالت جورجیا برای تغییر نتایج انتخابات انتقاد نموده و خواهان تحقیقات کیفری درباره آن شده است.

سناتور آمریکایی: تماس تلفنی ترامپ با مقام های جورجیا شایسته چیزی کمتر از تحقیقات کیفری نیست

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور آمریکا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، ویپ دیک دوربین سناتور دموکرات روز یکشنبه در واکنش به تماس تلفنی جنجالی دونالد ترامپ با مقام های ایالت جورجیا برای تغییر نتایج انتخابات به نفع وی، تاکید نمود: این اقدام ترامپ شایسته چیزی غیر از تحقیقات کیفری و مجرمانه نیست.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

روزنامه واشنگتن پست یک گفت وگوی تلفنی بین دونالد ترامپ با مقام های ارشد ایالت جورجیا را منتشر نموده است که نشان می دهد ترامپ مقام های این ایالت را تحت فشار قرار داده است تا آرا کافی برای تغییر نتایج در این ایالت به نفع وی را پیدا نمایند.

گفت وگوی تلفنی روز شنبه تازه ترین اقدام ترامپ در ادامه کوشش های 2 ماه اخیر وی برای زیر سئوال بردن نتایج انتخابات جنجالی نوامبر به شمار می رود. ترامپ و متحدان سیاسی وی بارها ادعا نموده اند که در انتخابات نوامبر تقلب و کلاهبرداری گسترده ای انجام شده ولی شکایت های متعدد ستاد انتخاباتی ترامپ تا به امروز در بیشتر دادگاه های آمریکا رد شده است.

ترامپ در این گفت وگوی تلفنی با برد رافن اسپرگر معاون فرماندار ایالت جورجیا از وی خواسته است تا آرا کافی برای پیروزی وی در این ایالت را پیدا کند.

دوربین در بیانیه خود خواهان تحقیقات کیفری درباره این مکالمه تلفنی شده و گفته است که این مکالمه چیزی فراتر از یک جنجال رقت انگیز و هذیان خیالی است.

وی اضافه کرد: کوشش ناپسند ترامپ برای ارعاب و ترساندن یک مقام انتخاباتی در تغییر نتایج تایید شده انتخابات، حمله به قلب دموکراسی ما به شمار می رود و شایسته چیزی کمتر از تحقیقات مجرمانه نیست.

باب بائور مشاور ارشد جو بایدن نیز در این باره گفت: مکالمه ضبط شده ترامپ کل داستان ننگین درباره حمله وی به دموکراسی آمریکا است.

این اقدام ترامپ با محکومیت گسترده از سوی دموکرات ها و کارشناسان حقوقی روبرو شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 791

به "سناتور آمریکایی: تماس تلفنی ترامپ با مقام های جورجیا شایسته چیزی کمتر از تحقیقات کیفری نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناتور آمریکایی: تماس تلفنی ترامپ با مقام های جورجیا شایسته چیزی کمتر از تحقیقات کیفری نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید