سندرز: نباید اجازه دهیم خطرناکترین رئیس جمهور تاریخ مدرن آمریکا دوباره انتخاب گردد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، سناتور برنی سندرز گفت که غیرمسئولانه خواهد بود اگر طرفدارانش از جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت نکنند؛ چرا که می تواند منجر به انتخاب مجدد دونالد ترامپ گردد.

سندرز: نباید اجازه دهیم خطرناکترین رئیس جمهور تاریخ مدرن آمریکا دوباره انتخاب گردد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، برنی سندرز سناتور دموکرات و ترقی خواه آمریکا در تبادل نظر با آسوشیتدپرس گفت: آیا می توانیم در انتخاب جو بایدن فعال باشیم؟ یا اینکه ما انتخاب کنیم کنار بنشینیم و اجازه دهیم خطرناکترین رئیس جمهور تاریخ مدرن آمریکا دوباره انتخاب گردد؟

سندرز اضافه کرد: من فکر می کنم این برای هر کسی غیرمسئولانه است که بگوید، خوب، من با جو بایدن مخالف هستم بنابراین دخالتی نخواهم کرد.

این اظهارت برنی سندرز پس از آن مطرح می گردد که در پی واگذاری نتایج انتخابات دموکرات ها در چندین ایالت، فعالیت های ستاد انتخاباتی خود را متوقف کرد .

سندرز در ادامه خاطر نشان کرد: من هر کاری که می توانم انجام خواهم داد تا یاری کنم جو (بایدن) انتخاب گردد. ما یک کارزار بحث برانگیز داشتیم. ما درمورد مسائل اختلاف نظر داریم. اما حالا کار من تنها این نیست که طرفدارانم را جمع کنم بلکه هرکاری را که می توانم انجام دهم تا حزب را گردهم بیاورم و ببینم ترامپ به عنوان رئیس جمهور انتخاب نگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 353

به "سندرز: نباید اجازه دهیم خطرناکترین رئیس جمهور تاریخ مدرن آمریکا دوباره انتخاب گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سندرز: نباید اجازه دهیم خطرناکترین رئیس جمهور تاریخ مدرن آمریکا دوباره انتخاب گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید