سوال نماینده آمریکا از انگلیس درباره ایران

به گزارش بی نهایت اس ام اس، ایسنا نوشت: ایالات متحده برای جلب حمایت از اقدام غیرقانونی خود در کوشش برای بازگرداندن تحریم ها علیه ایران، در حال اعمال فشار به انگلیس است.

سوال نماینده آمریکا از انگلیس درباره ایران

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش روزنامه تایمز، ایالات متحده شب گذشته به انگلیس فشار آورده است تا از اقدام این کشور برای اعمال مجدد تحریم ها علیه ایران حمایت کند.

به گفته این روزنامه، کلی کرفت، نماینده آمریکا در سازمان ملل شب گذشته از لندن پرسیده است که آیا انگلیس از صدور مجوز برای خرید و فروش تسلیحات به آنچه که بزرگترین حامی تروریست در دنیا خوانده شد، حمایت می نماید؟

آمریکا در پی اقدامات مداوم نامشروع خود می خواهد امروز به طور رسمی درخواستش برای بازگرداندن تحریم های سازمان ملل علیه ایران را مطرح کند؛ بدین منظور مایک پمپئو، وزیز امور خارجه آمریکا امروز سفری به نیویورک برای ملاقات با دبیرکل سازمان ملل و نماینده اندونزنی در سازمان ملل خواهد داشت.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 563

به "سوال نماینده آمریکا از انگلیس درباره ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوال نماینده آمریکا از انگلیس درباره ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید