صادرات در شرایط کنونی موضوع لاکچری نیست

به گزارش بی نهایت اس ام اس، خبرنگاران/خراسان شمالی مدرس و راهبر شرکت های مدیریت صادرات گفت: در شرایط کنونی امر صادرات دیگر موضوعی لاکچری و لوکس نیست.

صادرات در شرایط کنونی موضوع لاکچری نیست

حبیب الله مظفری در کارگاه آموزشی آشنایی با شرکت های مدیریت صادرات که هفتم بهمن ماه در محل اتاق اصناف بجنورد برگزار گردید، اظهارکرد: صادرات در شرایط کنونی امری اختیاری نیست، بلکه اجباری است و باید به این حوزه توجه جدی و ویژه گردد.

وی اضافه نمود: در حقیقت در آنالیز چگونگی پیشرفته شدن کشورهای پیشرفته به وجود اقتصاد قوی در این کشورها می رسیم که در آن ها امر تجارت نقش ویژه ای را ایفا می نماید.

مظفری ادامه داد: در حال حاضر حتی شرکت زیرپله ای موجود در کشور نیز باید به امر صادرات توجه داشته باشند در غیر این صورت پیروز نخواهند شد.

وی توضیح داد: ما در فضای صادرات باید حرکت تشکلی داشته باشیم و اگر در این زمینه فعالیت نکنیم به توفیق نخواهیم رسید.

مدرس و راهبر شرکت های مدیریت صادرات به فعالیت و نقش شرکت های مدیریت صادرات نیز اشاره و بیان نمود: این شرکت ها همچون غریق نجات هایی هستند که تا زمان رسیدن به مقصد شنا را ادامه می دهند.

وی تاکیدکرد: این شرکت ها هزینه ها، آسیب ها و ابهامات را برای صادرنمایندگان کمتر می نماید.

مظفری با اشاره اینکه در کشور بروکری ها(دلال ها) را خیلی زیاد داریم، گفت: در علم تجارت بروکری یک مفهوم است اما در ایران از آن به خوبی یاد نمی گردد، این در حالی است که بروکری عرضه را به تقاضا می رساند.

وی اضافه نمود: قوی تر از بروکری ها، شرکت های مدیریت صادرات هستند که این شرکت ها عرضه را می شناسند و به دنبال تقاضا هستند و یا اینکه تقاضا را پیدا می نمایند و به دنبال عرضه هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 134

به "صادرات در شرایط کنونی موضوع لاکچری نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادرات در شرایط کنونی موضوع لاکچری نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید