صعود استقلال امشب در چه صورتی قطعی می گردد؟ ، تمام گزینه های روی میز شاگردان مجیدی

به گزارش بی نهایت اس ام اس، شکست تیم استقلال مقابل الدحیل باعث شد تا کار تیم استقلال برای صعود به عنوان تیم صدرنشین گروهش سخت گردد.

صعود استقلال امشب در چه صورتی قطعی می گردد؟ ، تمام گزینه های روی میز شاگردان مجیدی

گروه ورزشی خبرنگاران، تیم استقلال در حالی بامداد یکشنبه 27 فروردین به مصاف تیم الدحیل در دور برگشت رقابتهای لیگ قهرمانان 2021 می رود که این تیم در آخرین بازی دور رفت مقابل همین تیم قطری با شکست 4 بر 3 مغلوب این تیم شد.

از دست رفتن سه امتیاز حساس بازی رو در رو مقابل الدحیل موجب شد تا این تیم با 7 امتیاز و یک امتیاز بیشتر از استقلال در صدر جدول بایستد. این یک امتیاز و سه ملاقات به جامانده موجب می گردد تا استقلال کار نسبتاً دشواری برای صعود به عنوان صدرنشین گروه خود پیش روی داشته باشد.

آنالیز سه نتیجه احتمالی استقلال در ملاقات برگشت روبروی الدحیل معین می نماید این تیم با شکست در آخرین ملاقات دور رفت تقریبا کار خود را سخت کرد در حالی که می توانست با برد در بازی آخر 9 امتیازی شده و راه آسانی برای صعود به عنوان تیم صدرنشین را پیش رو داشته باشد.

*اگر استقلال برنده گردد

اگر استقلال بازی برگشت مقابل الدحیل را با برد پشت سر بگذارد 9 امتیازی می گردد و 2 امتیاز از الدحیل جلو می افتد. در این صورت با یک برد و یک مساوی مقابل الشرطه و الاهلی 13 امتیازی و قطعاً صدرنشین گروه C رقابت ها خواهد شد. حتی اگر الدحیل هر دو بازی بعدی خود را هم ببرد با توجه به شکست مقابل استقلال و آوراژ گل خوب نماینده کشورمان در رده دوم و هم امتیاز با استقلال خواهد بود.

*تساوی با الدحیل!

اگر استقلال در ملاقات با الدحیل مساوی کند تیم قطری 8 امتیازی و استقلال 7 امتیازی خواهند شد. در این صورت استقلال حتی اگر هر دو بازی به جامانده (پس از رویارویی با الدحیل) خود را با برد پشت سر بگذارد و 13 امتیازی گردد باید در انتظار نتایج تیم الدحیل بنشیند. چرا که نماینده قطر با کسب دو برد 14 امتیازی شده و استقلال باز هم در گروه خود دوم خواهد شد. مگر اینکه الدحیل در ملاقات با الاهلی یا الشرطه امتیاز از دست بدهد.

*شکست استقلال!

بدترین حالت برای تیم استقلال در ملاقات با الدحیل، شکست نماینده کشورمان در بازی برگشت است! استقلال در این صورت 6 امتیازی در رده دوم جدول می مانند و الدحیل به امتیاز 10 می رسد که با یک برد و یک مساوی از دو ملاقات آخرش 14 امتیازی شده و قطعاً به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود می نماید. مگر اینکه الدحیل در دو ملاقات پایانی خود دو تساوی یا یک تساوی و یک شکست داشته و استقلال هر دو بازی را ببرد که باز هم در یک صورت با تیم الدحیل در امتیاز 12 برابر میگردد و آنجا تیم الدحیل که در دو ملاقات رفت و برگشت استقلال را شکست داده باز هم به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی خواهد شد.

*استقلال حتما باید برنده گردد

استقلال با شکستی که در آخرین ملاقات دور رفت متحمل شد در ملاقات دوباره با الدحیل قطعاً باید این تیم را شکست دهد تا هم از نظر امتیازی از حریف قطری پیشی بگیرد و هم بخت خود برای رسیدن به دور یک هشتم نهایی به عنوان تیم صدرنشین را بیشتر کند. هر نتیجه ای غیر از پیروزی استقلال مقابل الدحیل قطعاً کار شاگردان مجیدی برای صدرنشینی و صعود به دور بعد را با مشکل روبرو خواهد نمود.

*نقطه ضعف را رفع کنید

مهمترین نکته ای که کادرفنی استقلال در ملاقات برگشت مقابل الدحیل باید مد نظر داشته باشد حفظ تمرکز بازیکنان این تیم در خط دفاعی است. در بازی رفت شاهد بودیم اشتباهات مکرر بازیکنان خط دفاعی به ویژه در جناح چپ تیم استقلال و یکی دو اشتباه غیرمنتظره از مسعود ریگی هافبک دفاعی این تیم سبب شد تا استقلال 4 گل مشابه را از حریف قطری اش دریافت نموده و یک شکست بی موقع را تجربه کند و به تنها تیمی ایرانی تبدیل گردد که در دور رفت شکست را تجربه کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1047

به "صعود استقلال امشب در چه صورتی قطعی می گردد؟ ، تمام گزینه های روی میز شاگردان مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود استقلال امشب در چه صورتی قطعی می گردد؟ ، تمام گزینه های روی میز شاگردان مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید