عضو هیات رئیسه مجلس به کرونا مبتلا شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی که به کرونا مبتلا شده از مردم خواست ماسک زدن و رعایت نکات بهداشتی را جدی تر بگیرند.

عضو هیات رئیسه مجلس به کرونا مبتلا شد

به گزارش ایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی، اظهار کرد: من به همراه آقای نوبخت و وزیر راه و بعضی مسئولین دیگر مدتی پیش از صنایع اصفهان و مجموعه های تولیدی بازدید کردیم و دو روز بعد من احساس بدن درد کردم و پس از مراجعه به دکتر به عنوان سرماخوردگی درمان شدم تا اینکه روز پنجشنبه سی تی اسکن ریه نشان داد که ریه به صورت جزئی در حد 2، 3 درصد درگیر شده است. بعد از آن تستی به وسیله بینی و بزاق و آزمایش خون دادم و نهایتا دیروز اعلام کردند تستم مثبت شده است.

وی اضافه نمود: البته حال عمومی من خوب است و در منزل هستم، اما به همه توصیه می کنم بیشتر مواظبت نمایند و موضوع را جدی بگیرند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس اعلام کرد: ماسک زدن اقدام اصلی است و حتما باید جدی گرفته گردد. البته گاهی هم ممکن است فردی رعایت کند، ولی دیگران نکات بهداشتی را رعایت ننمایند که همین باعث انتقال می گردد. به هر حال مردم باید مراقبت نمایند خصوصا در جا هایی که می تواند وسیله انتقال باشد مثل دستگیره های در، خودرو و هر چیز مشترکی که امکان انتقال را فراهم می نماید.

حاجی دلیگانی با تاکید بر اینکه قطع نشدن زنجیره ابتلا بسیار خطرناک است، گفت: می گردد هم کار های روزمره را انجام داد و هم مسائل بهداشتی را رعایت کرد. باید بدانیم خطر خیلی نزدیک است، ولی اگر رعایت کنیم مسئله ای ایجاد نمی گردد.

این عضو هیات رئیسه مجلس در انتها با بیان اینکه فعلا در جلسات مجلس حضور نمی یابد گفت که برای بازگشت به مجلس پس از طی دوره درمان، تست مجدد خواهد داد.

منبع: فرارو
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 486

به "عضو هیات رئیسه مجلس به کرونا مبتلا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو هیات رئیسه مجلس به کرونا مبتلا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید