علی محمدی: پیکان در نیم فصل نیاز به تقویت بیشتری داشت، 6 تیم در بین گزینه های سقوط هستند

به گزارش بی نهایت اس ام اس، هافبک تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد، شش تیم در بین گزینه های سقوط هستند و نمی توان پیش بینی کرد چه تیم هایی سقوط خواهند کرد.

علی محمدی: پیکان در نیم فصل نیاز به تقویت بیشتری داشت، 6 تیم در بین گزینه های سقوط هستند

جلال الدین علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شرایط بحرانی پیکان و قرار دریافت این تیم در پایانی جدول گفت: تیم ما در یک برهه زمانی در شرایطی قرار گرفت که از لحاظ روحی با مشکل روبرو شدیم و در برخی از بازی ها که می توانستیم برنده شویم، نتیجه لازم را نگرفتیم. انتظارات از پیکان بالاست، ولی متأسفانه تا الان نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم.

هافبک تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که مشکل پیکان چیست؟، اظهار کرد: ما مشکل کمبود بازیکن نداریم و نفرات خوبی در تیم مان حضور دارند، اما ای کاش در نیم فصل نفرات بیشتر جذب می کردیم. در نیم فصل تیم هایی مثل گل گهر، شاهین بوشهر، سایپا و ... خودشان را تقویت کردند، ولی تیم ما کم بازیکن گرفت. شاید این نظر کادر فنی بود یا شاید هم باشگاه نمی خواست زیاد بازیکن بخرد، ولی به نظر من پیکان نیاز به تقویت بیشتری داشت.

بدون شک جایگاه پیکان اینجای جدول (قعر جدول) نیست.، علی محمدی با بیان این جمله یادآور شد: شرایط پیکان به جایی رسید که تیم مریض شده بود و کاری هم از دست کسی ساخته نبود، به همین دلیل آقای فرکی تصمیم به استعفا گرفت تا به تیم شوک وارد شود. آقای ویسی هم دو هفته است که به تیم اضافه شده و در این مدت کوتاه نمی تواند تفکراتش را پیاده کرده و شناخت کامل از تیم پیدا کند. تعطیلی دو هفته ای به ما کمک می کند تا بیشتر روی مسائل فنی کار کنیم و امیدوارم شرایط پیکان تغییر کند.

وی در مورد احتمال بقای پیکان در لیگ برتر شرح داد: فاصله امتیازی شش تیمی که در رده های یازدهم تا شانزدهم جدل قرار دارند زیاد نیست و شش تیم جزو گزینه های سقوط هستند. ما بازی های سختی داریم و باید با چهار تیم پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور بازی کنیم، در ضمنً با سه تیم گل گهر، پارس جنوبی و سایپا هم بازی داریم که هر سه بازی در تهران برگزار می شوند و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

هافبک تیم فوتبال پیکان در پایان گفت: این بازی ها شش امتیازی هستند و باید خوب امتیاز بگیریم. به نظر من نمی توان پیش بینی کرد چه تیم هایی سقوط می کنند، ولی امیدوارم شرایط برای پیکان تغییر کرده و خودمان را از پایانی جدول جدا کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 178

به "علی محمدی: پیکان در نیم فصل نیاز به تقویت بیشتری داشت، 6 تیم در بین گزینه های سقوط هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی محمدی: پیکان در نیم فصل نیاز به تقویت بیشتری داشت، 6 تیم در بین گزینه های سقوط هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید