عنایتی: ذوب آهن یکی از تیم های ریشه دار لیگ است، امیدوارم تیم ها در یک شرایط عادلانه رقابت نمایند

به گزارش بی نهایت اس ام اس، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال طرفدار تهران گفت:ذوب آهن یکی از تیم های ریشه دار لیگ است و فردا بازی سختی در پیش داریم.

عنایتی: ذوب آهن یکی از تیم های ریشه دار لیگ است، امیدوارم تیم ها در یک شرایط عادلانه رقابت نمایند

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: خوشحالم بعد از چند ماه دوباره در اصفهان هستم. بازی فردا برای هر دو تیم بسیار حساس است و مطمئناٌ بازی سختی مقابل ذوب آهن در پیش داریم. ذوب آهن یکی از تیم های با هویت و ریشه دار لیگ است که بازیکنان خوب و با کیفیتی دارد.

وی اضافه نمود: فاصله بین بازی ها بسیار به هم نزدیک است و در این فاصله نمی توانیم کار تاکتیکی زیادی انجام دهیم و فقط باید بازیکنان را از نظر روحی-روانی و بدنی برای بازی بعدی آماده کنیم. ما بعد از بازی با پرسپولیس ریکاوری خوبی پشت سر گذاشتیم و در این مدت صحبت های لازم را با بازیکنان تیم انجام داده و مصصم هستیم که یک بازی خوب انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال طرفدار درخصوص بازیکنان مصدوم تیمش اعلام نمود: مصدومیت بازیکنان مان در چند هفته اخیر خیلی به تیم ما ضربه زد و برای بازی فردا هم 4 یا 5 بازیکن تاثیرگذارمان را در اختیار نداریم. با این وجود کوشش می کنیم بازی خوبی انجام دهیم و تمام توان مان را به کار خواهیم گرفت تا شرایط جدول را برای خودمان تغییر دهیم. نتایج تیم ما با فوتبالی که بازی می کنیم، هم خوانی ندارد و امیدوارم از فردا بتوانیم هم فوتبال خوبی ارائه دهیم و هم نتیجه بگیریم.

عنایتی متذکر شد: داریوش شجاعیان، روح الله باقری و محمد ستاری بازیکنان مصدوم ما هستند و فردا ما را همراهی نمی نمایند. اما بازیکنان جایگزین هم کیفیت بالایی دارند و کوشش می کنیم تا با تمام وجود بازی نموده و نتیجه خوبی هم بگیریم.

وی با انتقاد از رویکرد پرسپولیسی ها درخصوص اتفاقات بازی هفته گذشته پرداخته و گفت: دوستان ما در این مدت خیلی به اتفاقی که روی گل دوم ما رخ داد، پرداختند اما هیچ کدام از این دوستان به گل دوم خودشان که در دقیقه 94 و در شرایط کاملا خطا به دست آمد، نمی پردازند. گل دوم پرسپولیس خطا بود و داور این خطا را ندید و 3 امتیاز ما، تبدیل به یک امتیاز شد. نمی دانم چرا دوستان در خصوص این مسائل حرف نمی زنند؟

سرمربی تیم فوتبال طرفدار در ادامه انتقاداتش اعلام نمود: چون پرسپولیس یک طرف ماجرا است باید جار و جنجال گردد؟ مگر تیم های دیگر حق ندارند؟ همواره باید حق را به حق دار داد. ما روی صحنه گل دوم پرسپولیس،شرایط مان تغییر کرد و 3 امتیازمان تبدیل به یک امتیاز شد. دوستان اگر خیلی در پی احقاق حق شان هستند، به این مسئله هم بپردازند. این همه مظلوم نمایی کافیست.

عنایتی گفت: همه ما در این فوتبال زحمت می کشیم، بعضی تیم ها طرفداران زیادی دارند و بعضی دیگر طرفدارشان کمتر است اما قرار نیست حقی از آنها ضایع گردد. گل دوم ما کاملا سالم و گل به خودی بود و خواستم از این طریق به دوستان مان بگویم دست از مظلوم نمایی بردارند و به کار خودشان بپردازند. من دیگر قصد ندارم در خصوص شرایط داوری حرف بزنم و امیدوارم تیم ها در یک شرایط عادلانه رقابت نمایند و هر تیمی به حقش برسد.

170، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1315

به "عنایتی: ذوب آهن یکی از تیم های ریشه دار لیگ است، امیدوارم تیم ها در یک شرایط عادلانه رقابت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنایتی: ذوب آهن یکی از تیم های ریشه دار لیگ است، امیدوارم تیم ها در یک شرایط عادلانه رقابت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید