فرمانده کل ارتش با خانواده شهید جلیلوند ملاقات کرد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، تهران (پانا) - فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منزل شهید مدافع سلامت سرتیپ جلیلوند گفت ایران در پناه ایثارگری های شهدای والامقام و رشادت های مثال زدنی آنها امروز در جهان سرافراز و سربلند است.

فرمانده کل ارتش با خانواده شهید جلیلوند ملاقات کرد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارتش، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی با حضور در منزل شهید سرتیپ دوم قاسم جلیلوند ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید اظهارکرد: وقتی ما نظامی ها لباس سربازی بر تن می کنیم، غایت آرزوی ما این است که انتها عمر ما با شهادت همراه باشد و وقتی یک نظامی در چنین جریان و مسئله ای که برای یک ملت پیش آمده، موضوعی که وظیفه اصلی وی نبوده ولی با حسّ مردم دوستی و عشقی که به میهن و ملت شریف خود داشت به این شکل فداکارانه به هدف خود دست پیدا کرد، واقعاً جای غرور و افتخار دارد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: ارتش علاوه بر دفاع و جنگ در همه صحنه ها از جمله سیل، زلزله و بیماری همه گیر و منحوس ویروس کرونا در کنار مردم و مدافع آنان بوده و این شهید عظیموار از جمله کسانی بود که این افتخار را در کارنامه ارتش ثبت کرد.

موسوی توضیح داد: ما در پناه ایثارگری های این شهدای والامقام و رشادت های مثال زدنی آنها امروز در جهان سرافراز و سربلند هستیم و این سرافرازی به پاس رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت است و اگر این ایثارگری ها نبود، سرنوشت کشور ما معلوم نبود و چه بسا ما نیز مانند برخی کشورهای دیگر شرایط اسفناکی داشتیم.

وی اعلام کرد: قطعاً دعای خیر خانواده عظیموار شهدا شامل حال ما می گردد و ما اعتقاد داریم که شهدا حاضر و ناظر بر ما و کلید حل مسائل هستند و امیدواریم خداوند متعال به قلب های شما آرامش و قدرتی بدهد که بتوانید در این مصیبت وارده صبر داشته باشید.

در این ملاقات، سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را همراهی کرد.

شهید مدافع سلامت سرتیپ دوم قاسم جلیلوند، فرمانده مرکز آموزش درجه داری حضرت علی اکبر (ع) پدافند هوایی اراک و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان مرکزی به عنوان عضو تأثیرگذار ستاد استانی مبارزه با کرونا از شروع شیوع این بیماری، خدمات ارزنده و شایان توجهی در مقابله با کرونا در استان مرکزی انجام داد.

کوشش برای اعزام گروه های کمک رسان به شهرها و روستاهای اطراف بمنظور ضدعفونی محیط و ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و برپایی نقاهتگاه عظیم ارتش برای بیماران کرونایی در استان مرکزی که از استان های درگیر در موج اول کرونا بود از فعالیتهای شهید جلیلوند به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 771

به "فرمانده کل ارتش با خانواده شهید جلیلوند ملاقات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده کل ارتش با خانواده شهید جلیلوند ملاقات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید