مصدومیت دوباره و خاتمه رویای المپیک برای بدمینتون ایران در سال 99

به گزارش بی نهایت اس ام اس، بدمینتون ایران در سال 99 مسابقات بین المللی دهه فجر و شانس کسب المپیک را از دست داد.

مصدومیت دوباره و خاتمه رویای المپیک برای بدمینتون ایران در سال 99

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بدمینتون ایران به ثریا آقایی بسیار امیدوار بود که بتواند برای نخستین بار سهمیه بازی های المپیک را کسب کند. صندلی خوب این ملی پوش امیدواری ها را برای دست یافتن به این موفقیت بیشتر کرد؛ تا اینکه آقایی در مسابقات لیگ باشگاهی مصدوم شد و شانس ایران را برای دومین بار از بین برد.

وی در دوره قبل بازی های المپیک نیز شانس بالایی برای رسیدن به بازی های المپیک داشت، اما با مصدومیت نتوانست راه خود را تا خاتمه ادامه بدهد و این اتفاق در این دوره نیز تکرار شد.

بدمینتون ایران در سال 99 با اتفاق دیگری روبرو شد. فدراسیون جهانی مسابقات بین المللی دهه فجر که رده بندی جهانی داشت را مثل بعضی مسابقات بین المللی دیگر لغو کرد و به جای آن، رقابت های داخلی برگزار گردید.

در عین حال مسابقات لیگ برتر باشگاهی کشور در دو بخش مردان و زنان برگزار گردید که در مجموع نتایج رفت و برگشت مرحله نهایی، تیم رعد پدافند هوایی قم به مقام قهرمانی رسید، تیم دانشگاه یزد مقام دوم و صنایع اردکان مقام سوم را کسب کردند. در لیگ برتر بانوان نیز تیم میلاد تبریز به مقام قهرمانی رسید، تیم آموزشگاه ایران زمین در رده دوم ایستاد و ذوب روی صبا صنعت زنجان سوم شد.

برگزاری کلاس های آموزشی به صورت مجازی و جلسات وبینار و کوشش و کلاس هایی برای تشویق و یادگیری علاقه مندان به ورزش در خانه از جمله برنامه های آموزشی و همگانی فدراسیون بدمینتون در سال گذشته بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 985

به "مصدومیت دوباره و خاتمه رویای المپیک برای بدمینتون ایران در سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت دوباره و خاتمه رویای المپیک برای بدمینتون ایران در سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید