نارضایتی 60 درصد آمریکایی ها از عملکرد ترامپ در مقابله با کرونا

به گزارش بی نهایت اس ام اس، برنا نوشت: بر اساس نتایج نظرسنجی اجرا شده، 60 درصد شهروندان آمریکایی با نحوه مقابله رئیس جمهور این کشور با ویروس کرونا مخالف هستند.

نارضایتی 60 درصد آمریکایی ها از عملکرد ترامپ در مقابله با کرونا

بر اساس نتایج تازه ترین نظرسنجی، شصت درصد از مردم آمریکا با نحوه مدیریت مقابله با همه گیری ویروس کرونا توسط دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مخالف هستند.

این نظرسنجی که توسط واشنگتن پست-ای بی سی نیوز اجرا شده و نتایج آن روز جمعه منتشر شده نشان می دهد که تنها 38 درصد از آمریکایی با نحوه مدیریت ترامپ در مقابله با شیوع ویروس کرونا موافق هستند که این آمار در ماه می 46 درصد و در ماه مارس 51 درصد بوده است.

از سوی دیگر، عدم رضایت از نحوه مدیریت مقابله با کرونا توسط ترامپ در حالی به 60 درصد رسیده که این آمار در ماه می 53 درصد و در ماه مارس 45 درصد بوده است.

در این نظرسنجی 52 درصد مخالفت شدید خود با نحوه مدیریت رئیس جمهور در بحبوحه شیوع را ابراز داشتند که این آمار افزایش چشمگیری را در مقایسه با آمار آن در ماه مارس که تنها 36 درصد بود نشان می دهد.

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، در 24 ساعت گذشته، مجموع قربانیان بیماری کرونا در ایالات متحده آمریکا به 139 هزار و 176 نفر افزایش یافت.

این آمار و ارقام همچنین نشان می دهد که در بازه زمانی مذکور، مجموع مبتلایان به بیماری کرونا در ایالات متحده آمریکا به سه میلیون و 641 هزار و 539 نفر افزایش یافت.

2323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 513

به "نارضایتی 60 درصد آمریکایی ها از عملکرد ترامپ در مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارضایتی 60 درصد آمریکایی ها از عملکرد ترامپ در مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید