هشدار شیوع کرونای جهش یافته در رامسر

به گزارش بی نهایت اس ام اس، فرماندار رامسر با اشاره به شیوع ویروس جهش یافته کرونا در قزوین و تعاملات نزدیک آن استان با این شهرستان، خواهان رعایت حداکثری و دقیق پروتکل های بهداشتی از سوی اتحادیه ها و اصناف شد.

هشدار شیوع کرونای جهش یافته در رامسر

به گزارش ایرنا، محمد آزاد شامگاه سه شنبه در نشستی با مسئولان اتحادیه ها و تشکل های صنفی شهرستان گفت: مسئولین استانی و کشوری هم به دلیل شیوع نوع جهش یافته کرونا در استان قزوین و تعاملات نزدیک این شهرستان نگران شیوع آن در رامسر هستند.

وی از اصناف و بازاریان خواست برای جلوگیری از مسائل مالی ناشی از تعطیلی چندباره بازار در رعایت پروتکل ها و محدودیت های کرونایی حساسیت به مراتب بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.

آزاد گفت: در حال حاضر پایش های شهرستانی بیانگر آن است که همچنان افرادی بدون ماسک در سطح شهر رفت و آمد می نمایند و خطر ابتلا به کرونا را جدی نمی گیرند.

وی از اتحادیه ها، اصناف و واحد های تجاری شهرستان خواست از ارائه خدمات به افرادی که پروتکل های بهداشتی رعایت نمی نمایند، خودداری نمایند.

فرماندار رامسر گفت: در صورت قرمز شدن شرایط کرونایی شهرستان تعطیلی بازار و ممنوعیت ورود مسافر اجتناب ناپذیر خواهد بود و این در حالی است که با رعایت 90 درصدی پرتکل های بهداشتی در جامعه محدودیت های سنگین کرونایی اعمال نخواهد شد.

بعضی از روسای اتحادیه های و تشکل های صنفی هم در این نشست به تجمع بالای مردم در دفاتر پیشخوان اشاره نمودند و آن را عامل شیوع کرونا در این شهرستان اعلام کردند.

تعدادی از شرکت نمایندگان هم در نشست معترض حضور پر تعداد مسافران به صورت خانوادگی در ویلا های استخردار این شهرستان بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت لازم شدند و ادعا کردند که این شرایط مهم ترین عامل تداوم شیوع کرونا در رامسر است.

آن ها با اشاره به وابستگی بالای مالی شهرستان رامسر به حضور مسافر و توریست خواهان نظارت بر خانه های مسافر و رعایت دقیق پروتکل ها بهداشتی در آن ها شدند.

رییس اتحادیه رستوران داران شهرستان رامسر هم به ابطال پروانه فعالیت 50 رستوران اشاره نمود و از ستاد کرونای شهرستان خواست تا این رستوران ها با 50 درصد ظرفیت فعالیت نمایند.

در شهرستان رامسر 25 اتحادیه صنفی فعالیت دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 882

به "هشدار شیوع کرونای جهش یافته در رامسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار شیوع کرونای جهش یافته در رامسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید