واکسن روسیه در سه دز تزریق می گردد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، مدیر کل مرکز چوماکووا روسیه گفت: ممکن است بعضی از افراد احتیاج به دریافت سه دز از واکسن کووی واک داشته باشند.

واکسن روسیه در سه دز تزریق می گردد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از تاس، آیدار ایشوخاماتوف، مدیر کل مرکز چوماکووا و عضو متناظر آموزشگاه علوم روسیه در یک بیانیه جدید گفت: ممکن است بعضی از افراد احتیاج به دریافت سه دز از واکسن کووی واک (CoviVac) داشته باشند.

واکسن کووی واک یک واکسن کامل ویروسی است. در این داروها یا از ویروس های مصنوعی ضعیف شده که قادر به ایجاد بیماری نیستند و یا ویروس هایی را که قبلاً کشته شده اند (غیرفعال) استفاده می نمایند.

ایشوخاماتوف، مدیر این مرکز به خبرگزاری تاس گفت: مرکز علمی فدرال چوماکووا روسیه برای تحقیق و توسعه محصولات ایمنی و بیولوژیکی، سه دز واکسن کووی واک برای تزریق را در نظر گرفته است.

وی ادامه داد:ما به دنبال سطح نجومی آنتی بادی نیستیم زیرا هدف ما محافظت از از بیماری شدید است. اثر اپیدمیولوژیک بسیار مهم است که به معنی کاهش موارد ابتلا به بیماری است.

سومین واکسن روسیه که مجاز به استفاده گسترده شده پس از گذشت 6 ماه از تزریق، از داوطلبان در برابر ویروس کرونا محافظت نموده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1062

به "واکسن روسیه در سه دز تزریق می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن روسیه در سه دز تزریق می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید