واکسیناسیون مهندسان ساختمان بدون محدودیت سنی شروع شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، تهران (پانا) - طرح واکسینه کردن اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان، کارکنان این سازمان و خانواده های آنها، بدون محدودیت سنی از هفته گذشته در سراسر کشور شروع شده که افراد می توانند برای ثبت نام به وسیله پایگاههای اطلاع رسانی نظام مهندسی استان مربوطه اقدام نمایند.

واکسیناسیون مهندسان ساختمان بدون محدودیت سنی شروع شد

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، پس از موافقت وزارت بهداشت با درخواست سازمان نظام مهندسی ساختمان در 16 شهریورماه، اجرای طرح تزریق واکسن کرونا در استان هایی که اسامی مهندسان پرریسک اعلام شده است آغاز شد.

در حال حاضر هم تمامی اعضای این سازمان و کارکنان در سراسر کشور می توانند بدون محدودیت سنی برای واکسیناسیون خود و خانواده هایشان به وسیله سایت سازمان استان متبوع خود و دریافت پیامک اقدام نمایند.

بعلاوه اعضای نظام مهندسی ساختمان استان تهران که دارای پروژه فعال هستند برای واکسیناسیون می توانند عدد 1 را به سامانه پیامکی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به شماره 98100012321 ارسال نمایند.

کمیل صرامی مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان با اعلام این خبر، گفت: در حال افزایش ظرفیت و توسعه فضا به منظور افزایش تعداد واکسیناسیون روزانه مهندسان هستیم. از هفته گذشته واکسیناسیون در 20 استان غیرمرزی کشور آغاز شده و در بعضی استانها به اتمام رسیده است. پیش از این هم در شهرهای مرزی، تزریق واکسن برای مهندسان، بدون محدودیت صنفی از طرق دیگر انجام می شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1185

به "واکسیناسیون مهندسان ساختمان بدون محدودیت سنی شروع شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "واکسیناسیون مهندسان ساختمان بدون محدودیت سنی شروع شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون مهندسان ساختمان بدون محدودیت سنی شروع شد"

1 دیدگاه

کمیل 30 شهریور 1400

سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

پاسخ به کمیل
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید