واگذاری 2 درصد از سهام شستا به بازنشستگان

به گزارش بی نهایت اس ام اس، به گزارش خبرنگاران، محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره آخرین اخبار از واگذاری 2 درصد از سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: پیشنهاد واگذاری 2 درصد از سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی را به دولت مطرح کردیم.

واگذاری 2 درصد از سهام شستا به بازنشستگان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه موضوع واگذاری 2 درصد از سهام شستا به بازنشستگان توسط رئیس جمهور به کمیسیون حقوقی دولت ارجاع داده شد، گفت: قرار شد در کمیسیون حقوقی دولت آنالیز های لازم انجام گردد.

شریعتمداری توضیح داد: با توجه به اینکه بیمه گذاران مجموعه تامین اجتماعی تعداد زیادی از افراد هستند و برای اینکه واگذاری این 2 درصد سهام به بازنشستگان مشکل حقوقی نداشته باشد کمیسیون حقوقی دولت این موضوع را باید آنالیز کند.

وی با اشاره به اینکه هنوز کمیسیون حقوقی نتیجه قطعی را اعلام نکرده است، ادامه داد: برای اجرای این واگذاری در انتظار جواب کمیسیون حقوقی دولت هستیم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در مرحله اول پاسخ مثبتی از طرف کمیسیون حقوقی دریافت نکرده ایم، اعلام نمود: در کوشش هستیم تا آن ها متقاعد کنیم و این 2 درصد از سهام شستا به بازنشستگان واگذار گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط با بازار سهام را در صفحه اختصاصی بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 760

به "واگذاری 2 درصد از سهام شستا به بازنشستگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری 2 درصد از سهام شستا به بازنشستگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید