وقوع 2 آتش سوزی نیمه سنگین در پردیس اهواز

به گزارش بی نهایت اس ام اس، خبرنگاران/خوزستان رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع دو آتش سوزی نیمه سنگین در منطقه پردیس خبر داد.

وقوع 2 آتش سوزی نیمه سنگین در پردیس اهواز

ابراهیم قنبری در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: ظهر امروز (7 شهریورماه) در بازه زمانی دو ساعته، دو مورد آتش سوزی نیمه سنگین در منازل مسکونی در منطقه پردیس رخ داد.

وی اضافه نمود: نخستین حادثه آتش سوزی در ساعت 13:47 رخ داد که در پی این حادثه دو خودروی آتش نشانی از ایستگاه 71 یه محل حادثه اعزام شدند. آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند و به اطفای آتش اقدام کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه علت این حادثه اتصال برق کولر اسپیلت خانه بود، عنوان کرد: آتش نشانان پس از رسیدن به محل، تقریبا 40 دقیقه درگیر عملیات اطفای حریق بودند و پس از اطفای کامل این حریق، به ایستگاه خود بازگشتند.

وی به آتش سوزی خانه ای دیگر در منطقه پردیس اشاره کرد و گفت: این آتش سوزی نیز در ساعت 16:25 در یک منزل مسکونی در پردیس رخ داد. آتش نشانان ایستگاه 71 مجددا در مدت زمان سه دقیقه، به محل حادثه رسیدند و کار کنترل و مهار حریق را آغاز کردند.

قنبری اضافه نمود: علت و کانون اولیه این آتش سوزی، زغال های درون انباری خانه بود که با شعله ور شدن و سرایت به خودروی پارک شده درون خانه، موجب افزایش خسارت شد.

وی گفت: آتش نشانان در نهایت، با اطفای خودرو و کانون حریق، ساعت 16:50 شعله های این حریق را نیز مهار کرده و پس لکه گیری حریق و تهیه گزارش، به ایستگاه خود بازگشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 572

به "وقوع 2 آتش سوزی نیمه سنگین در پردیس اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع 2 آتش سوزی نیمه سنگین در پردیس اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید