چین: آیا آمریکا چیزی را درباره شیوع کرونا پنهان می نماید؟

به گزارش بی نهایت اس ام اس، دولت چین روز دوشنبه از آمریکا خواست به جای متهم کردن این کشور به نشر اطلاعات گمراه کننده در مورد ویروس کرونا به بعضی سئوالات پیرامون این ویروس پاسخ دهد.

چین: آیا آمریکا چیزی را درباره شیوع کرونا پنهان می نماید؟

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دولت چین روز دوشنبه اتهامات دولت آمریکا مبنی بر اینکه پکن اقدام به نشر اطلاعات گمراه نماینده درباره ویروس کرونا نموده را رد و واشنگتن را به پنهان کاری در این خصوص متهم کرد.

وزارت خارجه چین گفت که این کشور قربانی اطلاعات نادرست در مورد شیوع بیماری کووید-19 است.

وزارت خارجه چین در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: چین همیشه در برابر کارزار اطلاعات گمراه نماینده ایستادگی می نماید. ما قربانی اطلاعات گمراه نماینده ایم نه تولیدنماینده آن. طرح اطلاعات گمراه نماینده و اتهام پراکنی به هیچ عنوان به جای همکاری بین المللی علیه این بیماری همه گیر پیشنهاد نمی گردد و باید به کل رد شوند.

وزارت خارجه چین لحظاتی بعد توئیت دیگری منتشر کرد و نوشت: تردیدهای فزاینده ای درباره نحوه مدیریت آمریکا در کووید-19 وجود دارد، به عنوان مثال اولین عفونت کرونا چه زمانی در آمریکا رخ داد؟ آیا دولت آمریکا چیزی را پنهان می نماید؟ چرا آنها می خواهند دیگران را مقصر نمایند؟ مردم آمریکا و جامعه بین المللی از دولت آمریکا جواب می خواهند.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 392

به "چین: آیا آمریکا چیزی را درباره شیوع کرونا پنهان می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: آیا آمریکا چیزی را درباره شیوع کرونا پنهان می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید