چین برای تمام شدن همه گیری کرونا یاری می نماید

به گزارش بی نهایت اس ام اس، چین میخواهد از پروژه های تحقیقاتی و همکاری های بین المللی درمورد واکسن، کیت تست و داروهایی که به درمان کرونا یاری می نماید، پشتیبانی کند.

چین برای تمام شدن همه گیری کرونا یاری می نماید

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از شینهوا، چین میخواهد از پروژه های تحقیقاتی و همکاری های بین المللی درمورد واکسن، کیت تست و داروهایی که به درمان کرونا یاری می نماید، پشتیبانی کند.

وزارت علوم و فناوری این کشور یک راهنمای برنامه را منتشر نموده تا حداکثر 37 پروژه بین المللی همکاری ضد کووید 19 با تمرکز بر چهار جهت را به عهده بگیرد.

هدف از این کار تقویت همکاری های پژوهشی با کشورهای درگیر ویروس و سازمان های بین المللی مرتبط به وسیله همکاری های نوآورانه در علم و فناوری بین المللی، به اشتراک گذاری داده های تحقیق و تجربه در زمینه مبارزه با بیماری همه گیر است.

این وزارتخانه گفت: در مجموع 100 میلیون یوان (حدود 14.29 میلیون دلار آمریکا) از صندوق های ایالت به پروژه های واجد شرایط ارائه می گردد و دوره اجرای پروژه پیشنهادی از دو سال فراتر نمی رود.

موسسات علاقمند می توانند از 8 ژوئیه تا 31 آگوست برنامه های خود را به طور آنلاین به وزارتخانه ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 507

به "چین برای تمام شدن همه گیری کرونا یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین برای تمام شدن همه گیری کرونا یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید