تور افریقای جنوبی: کاهش محدودیت های کرونایی در آفریقای جنوبی

به گزارش بی نهایت اس ام اس، دولت آفریقای جنوبی بیان کرد دیگر افرادی که با فردی با کرونای مثبت تماس داشته اند مجبور به آزمایش و یا قرنطینه طولانی مدت نیستند.

تور افریقای جنوبی: کاهش محدودیت های کرونایی در آفریقای جنوبی

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، دولت آفریقای جنوبی روز گذشته گفت: افرادی که با فرد مبتلا به کرونا ارتباط داشته اند دیگر مجبور به تست کرونا و یا قرنطینه طولانی مدت نیستند و فقط باید از لحاظ علایم تا 8 روز تحت نظر باشند.

در روز های اخیر وزارت بهداشت آفریقای جنوبی هم اعلام نموده بود افراد بی علامتی که با فرد مبتلا به کرونا تماس داشته اند فقط باید بین 5 تا 7 روز تحت نظر باشند و شرایط فیزیکی آن ها مورد آنالیز قرار گیرد.

وزارت بهداشت آفریقای جنوبی بعلاوه تاکید نمود تنها افرادی که دارای علایم هستند باید قرنطینه شوند و افراد بدون علامت و یا با علایم خفیف تنها باید در خانه بمانند.

دولت آفریقای جنوبی بعلاوه از روز گذشته قوانین مربوط به قرنطینه های کرونایی را بازنگری نموده و هر گونه امکان قرنطینه در خارج خانه را محدود نموده است.

مسئولان بهداشتی آفریقای جنوبی می گویند اکثریت جمعیت این کشور حداقل یک دوز از واکسن کرونا را دریافت نموده اند و همکاری مردم در پیروی از قوانین قرنطینه تا حد احتیاج به کاهش مقدار بستری و مرگ و میر ناشی از کووید-19 یاری نموده است. آفریقای جنوبی بیشترین نرخ واکسیناسون کرونا در بین کشور های آفریقایی دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1295

به "تور افریقای جنوبی: کاهش محدودیت های کرونایی در آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور افریقای جنوبی: کاهش محدودیت های کرونایی در آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید