کبیری تاکید نمود: توسعه شفافیت و دولت الکترونیک،سیاست معاونت امور تعاون

به گزارش بی نهایت اس ام اس، معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:یکی از اصلی ترین رویکرد های این معاونت دنبال کردن قوانین معطل مانده با جدیت است.

کبیری تاکید نمود: توسعه شفافیت و دولت الکترونیک،سیاست معاونت امور تعاون

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی محمد کبیری،در نهمین جشنواره ملی تعالی مدیریت تعاونی که با حضور وزیر تعاون،کار ورفاه اجتماعی و به صورت ویدئو کنفرانسی با تعاونگران برگزار گردید ، نبود قانون و نقص در قوانین را عامل مسائل در حوزه تعاون دانست.

معاون امور تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: اگر باور داریم بخش تعاون یکی از راه های باز فراوری ثروت و رویکرد مالی است که توسعه اجتماعی به دنبال دارد، باید به ضرورت هایی توجه کنیم.

کبیری توضیح داد: یکی از سیاست های معاونت امور تعاون ، توسعه شفافیت و دولت الکترونیک بود که به دنبال آن سامانه جامع تعاون ایجاد شد و مقاومت های بسیاری نیز در حوزه توسعه شفافیت و الکترونیکی شدن امور وجود داشت.

معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه اگر اتاق در بسته ای داشته باشیم، فقط تعدادی از افراد از ظرفیت های بخش تعاون آگاه می شوند، گفت: اگر وزار تخانه شیشه ای داشته باشیم حتما افراد در بخش دولتی و غیر دولتی از ظرفیت های بخش تعاون آگاه و اعتماد عمومی احیا می گردد . ورود سرمایه های خرد حاصل اعتماد به بخش تعاون است که در این حوزه تاثیر زیادی خواهد داشت.

معاون امور تعاون وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی تاکید نمود : طی دو سال اخیر در گفت و گو با مجلس و سایر دستگاه برای افزایش ظرفیت تعاونی ها صحبت کردیم و از این موضوع استقبال شد .

وی گفت: حاصل تصمیم نگرفتن پشت درهای بسته ، ثبت نام تعاونی ها در سامانه جامع و توسعه خود تعاونی هاست.

معاون تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: تاسیس مراکز نوآوری تعاون یکی از رویکرد های ما بود. خطوط اعتباری را برای بعضی از تعاونی ها راه اندازی کردیم.

کبیری اعلام کرد: به دنبال افزایش میزان تسهیلات بانک توسعه تعاون برای تعاونی ها هستیم .از سال 96 تا 98 نیزمیزان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون 2 برابر شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 809

به "کبیری تاکید نمود: توسعه شفافیت و دولت الکترونیک،سیاست معاونت امور تعاون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کبیری تاکید نمود: توسعه شفافیت و دولت الکترونیک،سیاست معاونت امور تعاون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید