کلنگ احداث خانه امید بازنشستگان سیستان وبلوچستان به زمین خورد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان کلنگ احداث خانه امید بازنشستگان استان با پیگیری استاندار سیستان و بلوچستان پس از 16 سال در زاهدان به زمین خورد.

کلنگ احداث خانه امید بازنشستگان سیستان وبلوچستان به زمین خورد

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

احمدعلی موهبتی استاندار حدود دوماه پیش در ملاقات با معاونین و مدیران وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، موضوع راه اندازی خانه امید در زاهدان را پیگیری نموده بود که کلنگ ساخت این مرکز با حضور افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور و حجت اله میرزایی معاون امور مالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل پارک لاله زاهدان به زمین خورد.

صحنه مدیرکل بازنشستگی استان در این مراسم گفت: از سال 1386 به دنبال تاسیس خانه امید در زاهدان بودیم که تا به امروز پیروز به اخذ مجوز نشده بودیم.

استاندار سیستان وبلوچستان هم با بیان اینکه 13هزار و 600 کارمند بازنشسته در زاهدان ساکن هستند، احداث خانه امید را در این شهرستان ضروری خواند.

احمدعلی موهبتی با ابراز خوشحالی از شروع عملیات خانه امید بازنشستگان در زاهدان، گفت: این مرکز در زمینی با 800متر مربع زیربنا احداث می گردد که دارای سالن مطالعه، اتاق پزشک، سالن کنفرانس و تالار برگزاری مراسم برای بهره برداری بازنشستگان می باشد.

وی همچنین بر احداث خانه امید در شهرهای چابهار، ایرانشهر و زابل نیز تاکید نمود و تسریع در احداث این خانه را در مدت زمان کمتر از یکسال خواهان شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 556

به "کلنگ احداث خانه امید بازنشستگان سیستان وبلوچستان به زمین خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگ احداث خانه امید بازنشستگان سیستان وبلوچستان به زمین خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید