کمیته بحران پیشگیری از شیوع کرونا در ایلام برگزار گردید

به گزارش بی نهایت اس ام اس، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از برگزاری کمیته بحران پیشگیری از بیماری کرونا در ایلام اطلاع داد .

کمیته بحران پیشگیری از شیوع کرونا در ایلام برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام، عبدالمالک شنبه زاده امروز 10 اسفند 98 با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز در سالن جلسات اداره کل کمیته بحران پیشگیری از ویروس کرونا با حضور معاونین و مسئولین اداره کل برگزار گردید.

او اضافه نمود: بنا به مصوبه کمیته بحران اداره کل و در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در سطح استان ایلام اعزام تورهای گردشگری به استان قم توسط دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بند ب استان ممنوع است.

او اضافه نمود: در این کمیته مصوب شد که تمامی دفاتر خدمات مسافرتی بند ب از هرگونه ثبت نام و اعزام گردشگران و مسافران به استان قم اکیدا خودداری نمایند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام توضیح داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از هر گونه خطر احتمالی برگزاری مراسم عروسی، همایش و سمینار و عرضه و سرو قلیان در واحدهای تحت نظارت این اداره کل به ویژه سفره خانه های سنتی ممنوع است.

شنبه زاده همچنین از عدم پذیرش مهمان با علائم مشکوک توسط واحدهای اقامتی و پذیرایی، هتل ها و هدایت به مراکز درمانی استان توسط این واحدها تاکید نمود.

او گفت: بنا به مصوبه کمیته بحران، در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی واحدهای تحت نظارت این اداره کل بر اساس مصوبه کمیته بحران بدون اخطار پلمب خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 236

به "کمیته بحران پیشگیری از شیوع کرونا در ایلام برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته بحران پیشگیری از شیوع کرونا در ایلام برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید