گزارش نشدن فوت کرونایی طی 3 روز گذشته در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون 96 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 29 بیمار کرونایی قطعی و 7 نفر از آن ها در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان می باشند و طی 3 روز گذشته هیچ مورد فوتی بدلیل کرونا گزارش نشده است.

گزارش نشدن فوت کرونایی طی 3 روز گذشته در کهگیلویه و بویراحمد

دکتر پرویز یزدان پناه افزود: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 22 هزار و 799 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی شرح داد: از 512 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست های PCR و سریع می باشند حدود 20 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و دنا و بقیه موارد در سایر شهرستان های استان بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: با کاهش آمار مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد متاسفانه شاهد سیر نزولی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان هستیم که این فرایند نگران کننده بوده و آسیب های جدی در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، یزدان پناه بیان نمود: با کاهش آمار باید میزان رعایت های بهداشتی بیشتر شود تا بتوانیم با کم کردن میزان شیوع به کنترل بیماری نزدیک شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 834

به "گزارش نشدن فوت کرونایی طی 3 روز گذشته در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش نشدن فوت کرونایی طی 3 روز گذشته در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید