یوفا اجازه حضور در لیگ اروپا را از هافبک رم گرفت

به گزارش بی نهایت اس ام اس، اتحادیه فوتبال اروپا به هافبک هجومی ایتالیایی تیم فوتبال رم اجازه نمی دهد که تیمش را در بازی های لیگ اروپا همراهی کند.

یوفا اجازه حضور در لیگ اروپا را از هافبک رم گرفت

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه تمپوی ایتالیا، در صورتی که نیکولو زانیولو دوره ریکاوری پس از مصدومیتش را به سرانجام برساند باز هم قادر نخواهد بود که رم را در بازی های به جامانده این تیم در لیگ اروپا همراهی کند.

هافبک تهاجمی ایتالیایی تیم فوتبال رم پس از پاره شدن رباط صلیبی اش در ماه ژانویه از فهرست بازیکنان این تیم در لیگ اروپا خط خورد چرا که کسی امیدوار نبود که او تا سرانجام فصل قادر به بازگشت باشد اما با توجه به تعلیق 2 ماهه رقابت ها پس از شیوع کرونا در اروپا، او این شانس را دارد که پیش از سرانجام فصل (البته در صورت از سرگرفته شدن مسابقات) به زمین بازی برگردد. یوفا اما به او اجازه نخواهد داد که رم را در لیگ اروپا همراهی کند.

این مسئله ای است که چند باشگاه اروپایی دیگر هم با آن روبرو شده اند و به همین دلیل از یوفا خواسته اند که اجازه ویرایش فهرست ارائه شده از سوی آنها داده گردد. یوفا اما درخواست آنها را رد نموده است و به این ترتیب رم در صورت از سر گرفته شدن مسابقات اروپایی، باید بدون مثلث زانیولو، داویده زاپاکاستا و ژوان ژسوس در لیگ اروپا بازی کند. البته این سه بازیکن می توانند رم را در سری A همراهی نمایند.

تیم فوتبال رم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا باید به مصاف سویا برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 406

به "یوفا اجازه حضور در لیگ اروپا را از هافبک رم گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوفا اجازه حضور در لیگ اروپا را از هافبک رم گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید