یک فروند زیر دریایی ارتش اندونزی گم شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، ارتش اندونزی می گوید ارتباط آنها با یک فروند زیردریایی این کشور به همراه 53 سرنشین در نزدیکی بالی قطع شده است.

یک فروند زیر دریایی ارتش اندونزی گم شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع محلی اندونزی از گم شدن یک فروند زیردریایی متعلق به نیروی دریایی این کشور خبر دادند.

به نوشته رسانه های محلی، ارتش اندونزی امروز (چهارشنبه) اظهار داشت یک فروند زیردریایی این کشور به همراه 53 سرنشین در نزدیکی جزایر بالی گم شده است.

بر اساس گزارش های اولیه، این زیردریایی با نام کِی آرآی نانگالا 402 مشغول انجام تمرین نظامی بود که بعد از خاتمه تمرین، ارتباط مرکز تماس نیروی دریایی اندونزی با آن قطع شد.

خبرگزاری رویترز در این باره نوشت: این زیردریایی در رزمایش اژدری در شمال آب های بالی شرکت کرده بود اما نتایج دلخواه را به دست نیاورد... ارتش اندونزی در حال انجام تماس ها و بررسی شرایط این زیردریایی بعد از عدم ارسال گزارش رزمایش توسط آن است.

این زیردریایی در سال 1981 در آلمان ساخته و سرعتی معادل 21.5 گره دارد.

به نوشته رویترز، سخنگوی نیروی دریایی یا سخنگوی وزارت دفاع اندونزی هنوز به سوالات درباره شرایط این زیردریایی یا سرنشینان آن پاسخ نداده اند.

سال 2021 تا کنون سال پر بحرانی برای اندونزی بوده و چهارمین کشور پرجمعیت جهان در همین چهار ماه ابتدایی امسال شاهد حوادثی مانند سیل، زلزله، رانش زمین و سقوط هواپیمای مسافربری بوده است. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1006

به "یک فروند زیر دریایی ارتش اندونزی گم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک فروند زیر دریایی ارتش اندونزی گم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید