7پروژه گردشگری با سرمایه گذاری 50میلیارد ریالی در استان فارس افتتاح می شود

به گزارش بی نهایت اس ام اس، معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری استان فارس از بهره برداری هفت پروژه گردشگری با سرمایه گذاری بیش از 50 میلیارد ریال در استان فارس خبرداد.

7پروژه گردشگری با سرمایه گذاری 50میلیارد ریالی در استان فارس افتتاح می شود

به گزارش روابط عمومی به نقل از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، جمشید معینی روز 27 خرداد 1399 با اعلام این خبر اضافه کرد: از مجموع هفت پروژه تعداد سه پروژه در شیراز، دو پروژه در شهرستان کازرون، یک پروژه در فسا، یک پروژه در شهرستان مهر طی سال جاری راه اندازی می شود.

او با اشاره به پیشرفت فیزیکی 100 درصدی پروژه ها ادامه داد: یک زائرسرا و دو سفره خانه سنتی در شیراز با سرمایه گذاری 26 میلیارد ریال، یک مجتمع گردشگری عمومی و یک پارک طبیعت گردی و گردشگری روستایی عشایری در کارزون با سرمایه گذاری 22 میلیارد ریال، یک ارودگاه گردشگری در فسا با سرمایه گذاری 5میلیارد و 800 میلیون ریال، یک مرکز گردشگری تفریحی در شهرستان مهر با سرمایه گذاری 2میلیارد ریال راه اندازی می شود.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری استان فارس مطرح نمود: در حال حاضر 238 هتل، متل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر،134 خانه مسافر و 137 اقامتگاه بوم گردی در استان فعالیت دارند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 468

به "7پروژه گردشگری با سرمایه گذاری 50میلیارد ریالی در استان فارس افتتاح می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7پروژه گردشگری با سرمایه گذاری 50میلیارد ریالی در استان فارس افتتاح می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید