ارتش سوریه بار دیگر سد راه گشتی های آمریکایی شد

به گزارش بی نهایت اس ام اس، مقر ایست و بازرسی ارتش سوریه در شرق شهر حسکه مانع عبور گشتی های آمریکایی شد و آن ها را مجبور به عقب نشینی کرد.

ارتش سوریه بار دیگر سد راه گشتی های آمریکایی شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، برای چندمین بار در یک ماه گذشته، ایست و بازرسی ارتش سوریه امروز (آدینه) مانع عبور دو خودوری گشتی آمریکا در شرق حسکه شد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، ایست و بازرسی ارتش سوریه در روستای السیباط و تل اسود در جاده حسکه به تل براک جلوی خودرو های ارتش آمریکا را گرفته و اجازه عبور ندادند.

به نوشته این خبرگزاری تحرکات آمریکایی ها در منطقه تغییر یافته و آن ها خود را به پایگاه های نظامی ارتش سوریه در اطراف شهر حسکه نزدیک نموده اند.

یک افسر ارتش سوریه نیز گفت که گشتی های آمریکایی پس از ممانعت نیرو های ارتش سوریه، مجبور شدند تا از جاده شهرک صفیا به بیزاره که در کنترل نیرو های کرد قرار گرفته است، عبور نمایند.

از سوی دیگر اسپوتنیک اطلاع داد که آمریکا تجهیزات نظامی وسیعی را به پایگاه های خود در شرق دیرالزور انتقال داده است؛ بنابراین گزارش، کاروان نظامی آمریکا متشکل از 50 خودروی نظامی امروز (آدینه-21 فوریه) از شهر حسکه به سمت پایکاه نظامی آمریکا در میدان نفتی العمر حرکت کرد.

در آخرین نمونه، نیرو های ارتش سوریه در روستای خربه عمو در 23 بهمن ماه، مانع از عبور خودرو های نظامی آمریکایی شده و روستاییان نیز به یاری ارتش سوریه آمدند و درگیری بین طرفین رخ داد و پایان با پادرمیانی گشتی های روسیه، آمریکایی ها از منطقه دور شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 200

به "ارتش سوریه بار دیگر سد راه گشتی های آمریکایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش سوریه بار دیگر سد راه گشتی های آمریکایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید