تور ارزان ایتالیا: استقبال عجیب از دوناروما در میلان

به گزارش بی نهایت اس ام اس، جیانلوئیجی دوناروما پس از گذشت چند ماه برای بازی تیم ملی فوتبال ایتالیا به شهر میلان بازگشت.

تور ارزان ایتالیا: استقبال عجیب از دوناروما در میلان

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی خبرنگاران، جیانلوئیجی دوناروما دروازه بان 22 ساله و ایتالیایی دنیای فوتبال در چارچوب ملاقات تیم های ملی فوتبال ایتالیا و اسپانیا و در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ ملت های اروپا برای تیم کشورش به میدان خواهد رفت. ملاقاتی که با توجه به برگزاری آن در شهر میلان برای این دروازه بان جوان می تواند از حساسیت خاصی برخوردار باشد.

دوناروما که از جوانی در تیم فوتبال میلان حضور داشته و از سال 2015 تا 2021 عضوی از این تیم بوده، پس از گذشت کمتر از 5 ماه و پیوستن به تیم فوتبال پاری سن ژرمن در فرانسه بار دیگر به استادیوم خانگی تیم میلان بازگشته است. البته او برای تیم ملی ایتالیا بازی خواهد نمود و شاید این موضوع شرایط را برای دوناروما تغییر دهد، اما به نظر می رسد که طرفداران میلان همچنان از این دروازه بان 22 ساله ناراحت هستند و او را بابت جدایی از تیم خود نبخشیده اند.

یک شب مانده به ملاقات تیم های ملی ایتالیا و اسپانیا طرفداران میلانی مشهور به اولتراسور ها در نزدیکی هتل اقامت تیم ملی ایتالیا بنری بزرگ را نصب نموده اند، بنری که روی آن نوشته شده است: دوناروما، دیگر هیچ وقت در میلان از تو استقبال نمی گردد!

تیم های ملی فوتبال ایتالیا و اسپانیا فردا شب از ساعت 22:15 در استادیوم سن سیروی شهر میلان به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید

  • کلین شیت دوناروما در اولین بازی برای پاری سن ژرمن
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1213

به "تور ارزان ایتالیا: استقبال عجیب از دوناروما در میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: استقبال عجیب از دوناروما در میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید