بازگشت فوتبال در آلمان؛ دورتموند با برد پرگل برگشت

به گزارش بی نهایت اس ام اس، بیش از 2 ماه گذشت تا یکی از لیگ های معتبر برگردد و این بهترین خبر برای عاشقان فوتبال بود، اما بدون تماشاگر رقابت ها جذابیت زیادی ندارد. هفته بیست وششم بوندس لیگای آلمان هم با دیدارهایی مهم و حساس پیگیری شد که در مهم ترین آن ها دورتموند با بردی قاطعانه مقابل شالکه در رِویردربی آمادگی اش را به رخ کشید.

بازگشت فوتبال در آلمان؛ دورتموند با برد پرگل برگشت

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

شاگردان فاوره در این ملاقات با 4 گلی که هولاند، گوئریرو (2 مرتبه) و آزار در دقایق 29، 45، 49 و 63 زدند رقیب دیرینه را شکست دادند. با این برد، زنبورها با این برد 54 امتیازی شدند و به فاصله یک امتیازیِ بایرن رسیدند.

در دیگر ملاقات مهم امروز، لایپزیش در خانه مقابل فرایبورگ متوقف شد تا با 51 امتیاز در رده سوم باقی بماند. گولده دقیقه 34 برای فرایبورگ و پولسن دقیقه 77 برای لایپزیش گل زدند.

هرتابرلین هم در خانه هوفنهایم با 3 گل برنده از میدان بیرون آمد. آکپوگوما (گل به خودی) در دقیقه 58، ایبیسویچ در دقیقه 60 و کونیا در دقیقه 74 برای برلینی ها گل زدند.

ولفسبورگ در آخرین دقیقه پیروز به ثبت پیروزی 2 بر یک مقابل آگزبورگ شد. اشتفن و گینچک در دقایق 43 و 90 برای ولفسبورگ و یِدوانی در دقیقه 54 برای آگزبورگ گل زدند.

ملاقات تیم های دوسلدورف و پادربورن هم نه برنده داشت و نه گل و با تساوی بدون گل به خاتمه رسید.

منبع: فرارو
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 387

به "بازگشت فوتبال در آلمان؛ دورتموند با برد پرگل برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت فوتبال در آلمان؛ دورتموند با برد پرگل برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید